Clint Eastwood - Upgrading
#21
peter Skrev:Hej

Jeg er også til originalitet, men jeg må indrømme at de ser fede ud, men hvem vil betale for at få deres ur til at falde i værdi. Icon_e_surprised

MVH Peter

Og fordi værdi ikke for alle er et parameter Peter. Der er trods alt nogen der ikke tænker på den slags trivielle ting Icon_e_biggrin
Svar
#22
Hej Speedy

Det er da vist den første gang at du skriver at værdi ikke betyder noget, men hvis du har det sådan har jeg da et par sjældne Omega ure, jeg gerne vil bytte væk for dine knap så sjældne Rolex. Icon_e_smile

MVH Peter
İmage
Svar
#23
peter Skrev:Hej Speedy

Det er da vist den første gang at du skriver at værdi ikke betyder noget, men hvis du har det sådan har jeg da et par sjældne Omega ure, jeg gerne vil bytte væk for dine knap så sjældne Rolex. Icon_e_smile

MVH Peter

For mig betyder værdi da noget (desværre Icon_e_confused) Men jeg køber jo heller ikke customized Rolex'er.

He he, ja jeg er ikke i tvivl om at du gerne vil bytte, men selv hvis værdi ikke betød noget for mig så tror jeg nok at jeg takker nej. Men du er da altid velkommen med byttetilbud, men lad nu være med at tilbyde et Micky Mouse ur (ikke at der er noget galt med dem altså) Icon_exclaim
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: