Køb af ur i Milano
Hejsa

Turen går til Milano i næste måned, og for tiden kigger jeg efter et seadweller og gmt 2 (den nye), så ville jeg høre om der er nogle som har købt dernede før, og det evt kunne være billigere?
El måske kan man købe i lufthavnen?

Glæder mig til at høre fra jer..
Svar
Der er nogle butikker rundt omkring Domkirken, bl.a. en stor i arkaderne live ved siden af med meget vintage.
En lille butik, "Orologia Duomo" eller noget i den stil ligger på et hjørne lige ved også. De havde Nye og brugte Rolex med rabat ihvertfald. Men der er masser af urbutikker i Milano, god tur!
Svar
Altså det område som hedder Duome?.. Men cool det vil jeg lige undersøge nærmere, ved du så noget om de sælger i lufthavnen?
Svar
Citat: det område som hedder Duome?.. Men cool det vil jeg lige undersøge nærmere, ved du så noget om de sælger i lufthavnen?

Jeg mener ikke der er noget at komme efter i malpensa airport hvad angår ure.
Svar
Ok, jeg lander i Linate, men så må jeg bare kigge efter..
Men kender i nogle butikker i milano, må i meget gerne oplyse dem..

Tak foreløbig
Svar
Aje Skrev:Altså det område som hedder Duome?

"Duomo" betyder domkirke på italiensk. Shoppingarkaden ligger til venstre for domkirken. Du kan ikke overse den.
Peter Fjelsten

web snabel-a fjelsten.dk
Rolex Sea-Dweller 16600, V-serie
Omega Seamaster 300M Professional 2254.50, 81.5-serie
Fortis Official Cosmonauts Chronograph, 59xx
Svar
prøv også "newoldtime". Jeg har desværre ikke selv nået at besøge butikken men ejeren er "kendt" på div mili-sites, og er så absolut meget vidende vedr Rolex samt mil-ure selvfølgelig.

/longbear

http://www.newoldtime.it/dovesiamo.aspx
Svar
Super tak......
Har printet linket ud..
Svar
Skal du ned og se bold Icon_cool
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)