Svar: 461
Tråde: 62
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
morgan Skrev:Var dernede i torsdags. Det er altid dejligt at få top service og en hyggelig snak.
Jeg bruger dem altid til service og reperationer - også af gamle ting - og tingene er altid i orden.
Det er en hel glæde at opleve en ordentlig forretning, efter hele verden er gået discount og i tilbuds-mode.

Hvor lang tid er Klarlund om at foretage reparationer, f.eks. et serviceeftersyn af et standard Rolexur.
Jeg spørger, fordi jeg har haft forskellige oplevelser af reparationstider hos andre urmagere.
Venligst
Stefan Garvig
•
Svar: 460
Tråde: 69
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 2
Stefan Garvig Skrev:morgan Skrev:Var dernede i torsdags. Det er altid dejligt at få top service og en hyggelig snak.
Jeg bruger dem altid til service og reperationer - også af gamle ting - og tingene er altid i orden.
Det er en hel glæde at opleve en ordentlig forretning, efter hele verden er gået discount og i tilbuds-mode.

Hvor lang tid er Klarlund om at foretage reparationer, f.eks. et serviceeftersyn af et standard Rolexur.
Jeg spørger, fordi jeg har haft forskellige oplevelser af reparationstider hos andre urmagere.
Venligst
Stefan Garvig
Jeg fik fuld service på et GMT. Det tog en mdr.
•