Mit Montblanc sport
#1
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
Svar
#2
Tillykke. Jeg har klikket ind på netop det ur mange gange. Superfedt.
Mvh Kim 
Svar
#3
Lækkert ur Icon_cool Men, et godt råd... ved ikke hvilket kamera du bruger? Men ved, at gå udenfor i dagslys og tage billeder, vil du se en markant forskel i skarpheden på dine billeder Icon_e_biggrin1 (Dit kamera eller telefon skal dog sikkert lige have et sekund eller to til, at stille skarpt, så tålmodighed og så bare derud og få skudt en masse billeder Icon_e_wink )

Dette er udelukkende et godt råd, tag det endelig ikke ilde op da det på ingen måde er min hensigt, at træde nogen over tæerne Icon_drinks
Simon Hedegaard
Svar
#4
Hej Hedegaard,ja det har jeg fundet ud af nu. Icon_sign Man tror at man har gode billeder, og når de så er lagt op, ja så bliver de sådan, håber at gøre bedre fremover.
kom endelig med respons Icon_e_biggrin1
og tak,jeg er også glad for det
Svar
#5
Jeg kan se du skyder med et Canon DIGITAL IXUS 100 IS. Det kan skrues på et stativ. Det plejer at hjælpe en hel del, derudover kan et par gode lamper gøre det op for dagslys, men husk ikke at vende dem direkte mod det du vil tage billeder af. Det giver et meget bedre resultat hvis man vender lyskilden op mod en hvid væg eller andet, gør lyset meget blødere. Et andet cowboy trick er at bruge selvudløseren, da man derved ikke kommer til at ryste så meget. Held og lykke med skydningen!
Svar
#6
Hej kristofferj Icon_+1 Det er sku godt gættet, og tusind tak for gode råd.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)