Svar: 129
Tråde: 16
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
hej drenge .
mads mit ur er bestemt ikke til salg, og bliver det ikke i
min tid.
men der udover er det fedt at finde et fin gammel ur
til en fornuftig pris.
og hvis prisen pt er lav,eller på et fornuftig leje ,
er det måske et udmærket tidspunkt at købe et fin gammel rolex mere .
mvh jmj.
•
Svar: 5,259
Tråde: 72
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
jmj priserne er lave nu og jeg tror ikke de bliver meget lavere, så tidspunktet at købe vintage Rolex på er fint.
Ultoman du skal tage tidspunktet i betragtning når vi taler at gøre en god handel. Selvfølgelig nyder vi jagten og prisen skal også være god. Det er en væsentlig del af det at samle. Men hvis du begynder at spekulere på om tidspunktet er det rigtige at købe på, går der vist for meget investering og spekulation i den, og så er aktier vist et bedre valg

Man skal købe ure fordi man syntes de er lækre og det interesserer en. Er du bange for at tabe penge på dine urkøb pga. markedsudsving er det vist bedre at placere dem i banken.
/Mads
•
Svar: 129
Tråde: 16
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
hej drenge .
mads aktier er kun papir, de er kedelige .
jeg kan bedre lide ting og sager ,renten i banken er for
forudsigelig ,så hellere ure.
mvh jmj.
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Mads G Skrev:hvis du begynder at spekulere på om tidspunktet er det rigtige at købe på, går der vist for meget investering og spekulation i den, og så er aktier vist et bedre valg 
jmj Skrev:hej drenge .
mads aktier er kun papir, de er kedelige .
jeg kan bedre lide ting og sager ,renten i banken er for
forudsigelig ,så hellere ure.
mvh jmj.
Jeg er enig med Mads i at man ikke skal fokusere for meget på det investeringsmæssige når man køber ure. Naturligvis skal man/kan man, prøve at begrænse risiko ret enkelt, men ellers er hjertet med og det er en hobby.
Hvis Mads lige skulle ha et tip til det rigtige tidspunkt at købe aktier, så er det bare at kontakte alverdens investeringsrådgivere. De så ikke lige krisen, og de er i dyb vildrede om vi er i bunden af et U på vej op, eller et W på vej op af første streg. De tager imod alle tip med glæde
vh
•
Svar: 502
Tråde: 32
Modtaget Likes: 289 i 141 svar
Givet Likes: 121
Mads Gjødesen Skrev:jmj priserne er lave nu og jeg tror ikke de bliver meget lavere, så tidspunktet at købe vintage Rolex på er fint.
Ultoman du skal tage tidspunktet i betragtning når vi taler at gøre en god handel. Selvfølgelig nyder vi jagten og prisen skal også være god. Det er en væsentlig del af det at samle. Men hvis du begynder at spekulere på om tidspunktet er det rigtige at købe på, går der vist for meget investering og spekulation i den, og så er aktier vist et bedre valg
Man skal købe ure fordi man syntes de er lækre og det interesserer en. Er du bange for at tabe penge på dine urkøb pga. markedsudsving er det vist bedre at placere dem i banken.
/Mads
Der er vi enige.
På trods af at 5% afkast, er en del mere end jeg får nede i banken. Og et ur kan jo nydes en del mere, end et tal på en depotkonto
•