Ny sub :)
morgan Skrev:
Henrik H Skrev:Rigtig fin Morgan, tillykke med den.

Der er vist meget forskellige meninger om Tudor hører til på et Rolex forum. På VRF er Tudor velkomment, og på Timezone har de deres eget forum.

De er rigtigt nok associerede med Rolex - omvendt, hvor meget bliver der diskuteret Fiat på et Ferrari forum, VW på et Porsche forum, eller for den sags skyld BMW på et Rolls Royce forum? Icon_e_wink

Mvh Henrik

Icon_e_biggrin Der må være bare 1 fordel ved at være moderator. Haha.

M

Heller ikke et ondt ord om det Icon_e_wink Var lænken med?

/Henrik
Svar
Lækkert Morgan, jeg kommer selvfølgelig også til at savne min. DEN skulle jeg ikke have solgt Icon_exclaim
Klart hører Tudor da til i Rolex forum Icon_e_wink

İmage
Svar
Hvad koster sådan en sag, Morgan?
Omega SMP 300
Rolex 5512
Rolex 1680
Rolex 1680/8 YG
AP 15300
Svar
Larzovic Skrev:Hvad koster sådan en sag, Morgan?

Pæne originale 9401'ere koster omkring 15.000,-

mvh morgan
Svar
Spændende, er vintage Tudor noget der er nemt at få serviceret mht reservedele etc?
Omega SMP 300
Rolex 5512
Rolex 1680
Rolex 1680/8 YG
AP 15300
Svar
Hej Morgan

Den er magen til min, dog er mit lynetteindlæg noget mere patineret, og så er urkassen i næsten perfekt stand, og 100% upoleret, og til Larcovic, reservedele er der en masse af, dog er balancer lidt svære at skaffe originalt, men hele løbeværket er rent ETA, så der er der ingen problemer, med hensyn til kassedele er er det jo Rolex så der er der ingen problemer. Icon_e_smile

MVH Peter
İmage
Svar
peter Skrev:Hej Morgan

Den er magen til min, dog er mit lynetteindlæg noget mere patineret, og så er urkassen i næsten perfekt stand, og 100% upoleret, og til Larcovic, reservedele er der en masse af, dog er balancer lidt svære at skaffe originalt, men hele løbeværket er rent ETA, så der er der ingen problemer, med hensyn til kassedele er er det jo Rolex så der er der ingen problemer. Icon_e_smile

MVH Peter

Skiver, visere og blå lynette dele kan godt være lidt tricky. Men jeg har haft stort held med at købe lidt sølle eksemplarer og bruge dem som reservedele.

Mvh Morgan
Svar
Hej Morgan

Jeg havde lige glemt de blå dele da jeg skrev mit indlæg, de er selvfølgelig langt sværere at skaffe end de sorte. Icon_e_sad

MVH Peter
İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)