Svar: 1,620
Tråde: 89
Modtaget Likes: 8 i 6 svar
Givet Likes: 0
Bare en lille afstemning
Anders
Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
•
Svar: 573
Tråde: 49
Modtaget Likes: 33 i 18 svar
Givet Likes: 6
Jamen du starter vel selv
•
Svar: 301
Tråde: 15
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Gad vide hvor mange der rent faktisk ved hvad Obama står inde for, og ikke stemmer på ham fordi han virker sympatisk og som et godt menneske?
Jeg må ærlig talt sige jeg ikke kender alt til hans politik, men skulle jeg på stående fod stemme så ville min stemme ryge til Obama, alene på hans personlighed.
Til gengæld så har jeg overvejet meget om Romney egentlig ikke kunne havde gjort det bedre, han er trods alt en decideret forretningsmand. Noget som USA måske har brug for. Dog kender jeg ikke til hans politik.
Obsessed is just a word, that lazy people use to describe the dedicated!
•
Svar: 1,620
Tråde: 89
Modtaget Likes: 8 i 6 svar
Enig - jeg tror dog at i et land som USA er der brug for en med en social profil i disse tider, da de ellers kan risikere at tabe mange millioner mennesker på gulvet - systemet er langt fra vores og selvom Mitt har erfaring med store virksomheder, så kan USA ikke trække deres egen økonomi igang, men er afhængig af verdenssamfundet
Anders
Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
•
Svar: 7,823
Tråde: 363
Modtaget Likes: 2,356 i 1,337 svar
Givet Likes: 1,828
Personlig var jeg aldrig i tvivl om at Obama ville blive genvalgt,tror også han er et udmærket valg til det som er deres helt stor udfordring nu
nemlig at samarbejde hen over midten,en ting er ihvertfald helt sikkert USA for ikke lov til at gå fallit som andre lande er truet af,
men de har nogle problemer på social og energi området som de bliver nødt til at finde en løsning på meget snart.
Jeg er ikke sikker på hvad jeg ville have stemt på mange måder finder jeg deres måde at køre et valg på meget utiltalende,
bare det faktum at de tilsammen har brændt 400 mio kr af alene i Ohio på valgkamp,og samlet set mener jeg det er over 1 mia kroner der er røget,
beviser for mig at de er kørt helt af sporet også med tanke på den situation landet og millioner af dens indbyggere befinder sig i.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
•
Svar: 4,070
Tråde: 280
Modtaget Likes: 85 i 61 svar
Givet Likes: 298
Stensbjerg Skrev:Jeg er ikke sikker på hvad jeg ville have stemt på mange måder finder jeg deres måde at køre et valg på meget utiltalende,
bare det faktum at de tilsammen har brændt 400 mio kr af alene i Ohio på valgkamp,og samlet set mener jeg det er over 1 mia kroner der er røget,
beviser for mig at de er kørt helt af sporet også med tanke på den situation landet og millioner af dens indbyggere befinder sig i. 
Helt enig, men 1 mia er altså ikke meget i det store land....
•
Svar: 1,025
Tråde: 70
Tallet ligger "desværre" meget højere - hele valget står i ca 34.5 mia. DKK.
[url]"http://borsen.dk/nyheder/usavalg/artikel/1/244572/prisen_paa_amerikansk_demokrati_345_mia_kr.html" onclick="window.open(this.href);return false;">http://borsen.dk/nyheder/usavalg/artike ... ia_kr.html[/url]
•
Svar: 899
Tråde: 88
Jeg forstår ikke problemet!?
En valgkamp beskæftiger en masse mennesker og genererer omsætning i mange virksomheder... Det er vel en forretning ligesom så mange andre og den bidrager også til samfundet.
De har jo ikke taget X antal mio. dollars og sat ild til dem... De er jo investeret i ydelser og tjenester.
Svar: 1,025
Tråde: 70
100% enig berg, plus den omtale USA får under sådan et valg, den brandværdi er jo kæmpe. Også derfor jeg skrev "desværre" da jeg netop ikke syndes det netop er en dum ting.
•