-
#81
baun Skrev:
berg Skrev:Uffes AP er godt nok flot!
Er ikke helt gammel nok til Patek... Men mon ikke det kommer! ;)

Nogen er ikke gammel nok til guld - andre er ikke gamle nok til PP. Jeg er ikke helt sikker på jeg forstår det. Enhver voksen man er vel gammel nok til både guld og PP? Er det ikke bare en smags sag - og et spørgsmål om hvad man synes passer til en som person?

Jeg kan selvfølgelig godt at at det traditionelt har været mænd over en vis alder der har købt dyre ure, men det tilskriver jeg nok mest at flere får råd til et dyrt ur med alderen. og også at fine ure ofte har været gaver på runde fødselsdage osv.

Men vi skriver 2012 og de fleste voksne mænd med fast job har vel råd til et ordentligt ur hvis det er et stort ønske.
vh Baun
Du skal ikke tage det så bogstaveligt :)
Prisen på det PP og den AP er vel ca detsamme.
Begge er superflotte, men AP appelerer mere til mig pga dens størrelse og udtryk, jeg er til bastante og robuste ure (her taler vi udseende) Patek er væsentligt mere dress og et meget mindre ur.
Tendensen går vel også i retning af at jo ældre man bliver, jo mindre bliver uret?
__________________________________________
it's pure instinct, you can't learn that!

//Berg
Svar
#82
Jeg syntes let der kan gå Fetterlein i den, hvis man går med de rigtige(eller forkerte) ure af guld. Alt for meget show off og new money. Icon_sick Icon_sick
Svar
#83
berg Skrev:Tendensen går vel også i retning af at jo ældre man bliver, jo mindre bliver uret?


Det er jo rigtigt. jeg har nok tolket det sådan at unge mennesker er mere modebevidste end ældre og når så moden siger store ure har unge mennesker større ure end ældre. Kan man ikke få et stort PP?

Man kan i hvert fald sagtens få et stor guldur, hvis men har råd.

vh Baun
Svar
#84
Kristofferj Skrev:Jeg syntes let der kan gå Fetterlein i den, hvis man går med de rigtige(eller forkerte) ure af guld. Alt for meget show off og new money. Icon_sick Icon_sick

men gælder det ikke ethvert større ur som stråler og siger: "jeg er hundedyrt"?

vh baun
Svar
#85
Syntes det kommer an på hvordan og til hvilke tøj det bæres,når den gode Fetterlein står i bamuda shorts og undertrøje
med et guld AP på armen så er det jo nærliggende at tænke sit. Icon_rolleyes
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#86
Kristoffer : du skrev new money , mente du ikke no money ? :)
Svar
#87
Havde jeg råd til et guld AP ville jeg med største fornøjelse bære det med shorts og undertrøje (som Fetterlein) eller slidte jeans eller.....
Og jeg ville sk... på hvad folks fordomme ville fortælle dem - jeg ville elske det Icon_cool
Svar
#88
berg Skrev:Tendensen går vel også i retning af at jo ældre man bliver, jo mindre bliver uret?
Ja vist gør den det. Overordnet TROR jeg faktisk, at 45 mm er holdeplads for vokseværket, og jeg tror også standarden, også for yngre kan lande på 40-42 mm men vi får se. Det er da rigtigt, at unge vel går med noget større ur og der er vel en vis forskel i påklædning, sko osv fra en 20 årig til en 60 årig - selv om den forskel helt bestemt er meget mindre end den var for 30 år siden, og nok stadigt udlignes en del - så er den der da absolut tilstede
Det er en af frihederne ved at blive lidt ældre tror jeg faktisk - man behøver ikke i samme grad bekymre sig for hvad kammeraterne dog tænker om uret eller ganske meget andet - uden det betyder, at man slet ikke vil være lidt med Icon_e_wink
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#89
Stensbjerg Skrev:Hold nu op og kald en spade for en spade 2 mill i ure kræver en solid økonomi at påstå alt andet holder jeg på er at tale mod bedre vidende,
kiggede du rundt i hans lejlighed bar det ikke præg af at der var skåret ned på alt andet for at kunne eje disse ure.

Det handler slet ikke om at vælge til og fra han har kassen til at eje og få serviceret disse ure og det er cool nok Icon_cool
mange mennesker som vi kalder mellem klassen (der de fleste af os befinder os) vil aldrig kunne putte den slags i ure som der er tale om her uanset hvad der blev fravalgt,tror heller ikke på at mange i samme sociale lag har råd til alt det Mads nævner som
eksempler på hvor pengene kunne hentes.

Men lad os glemme økonomien penge er jo ret beset total kedelige at tale om,
i det mindste kan vi være enige om at vi ikke har det samme syn på hvor meget der skal til før man er en holden mand.

Jeg tillader mig dog at trække på smilebåndet. Icon_e_wink

Jeg er fuldstændig enig i dine ord.!!!!
Svar
#90
KimT Skrev:Havde jeg råd til et guld AP ville jeg med største fornøjelse bære det med shorts og undertrøje (som Fetterlein) eller slidte jeans eller.....
Og jeg ville sk... på hvad folks fordomme ville fortælle dem - jeg ville elske det Icon_cool



Ja sku da fuck janteloven Icon_drinks
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: