Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser.
Jeg kunne heller ikke forstå at du solgte det..... Nu mangler du bare MM600 Spring Driver.

Den kunne jeg godt falde for, som supplement til mit SeaWolf.....
Svar
Salget af SBDD001 skete ene og alene i et øjebliks svaghed af "mekanisk fokus" ... Icon_e_confusedJeg er glad for, at jeg hermed har rettet op på dén fejl - for det var det helt sikkert: En fejl Icon_e_wink

Ja, MM600 måtte da gerne lande her på Fyn ... om ikke det ene sted, så gerne det andet Icon_e_biggrin Icon_cool
De venligste hilsner, John
Svar
Så kom der post idag Icon_e_smile New old stock Heli Reymond fra Neuchatel Suisse, ca.1970 m.valjoux 7733!

[attachment=2]<!-- ia2 -->IMG_3542.JPG<!-- ia2 -->[/attachment]

[attachment=1]<!-- ia1 -->IMG_3536.JPG<!-- ia1 -->[/attachment]

[attachment=0]<!-- ia0 -->IMG_3538.JPG<!-- ia0 -->[/attachment]
Mvh
Jørn
Svar
Til lykke, Jørn. Nu har du jo starten til en Heli samling Icon_e_wink Icon_e_biggrin

Urkassen ser ud til at være i en fin forarbejdning ?

Hvad er tal-skalaen til - startende med 20 ved 12 markeringen ?
Svar
Joepete Skrev:Til lykke, Jørn. Nu har du jo starten til en Heli samling Icon_e_wink Icon_e_biggrin

Hej John!!
Tak Tak, jeg ved ikke lige hvordan man bruger tallene på skalaen til? Icon_e_sad vi må se om der er en på forum som ved det??
Helien er sprit ny,købt på ebay.de, hos en sælger i sweitz ( 200euro)
Mvh
Jørn
Svar
Har lige købt denne skønhed !

İmage

Oris small second 47mm Titanium med keramisk krans.
Det vejer "kun" 175g med lænke og føles derfor fantastisk på armen !
Har også købt en gummirem med hvis nu Icon_e_biggrin
Svar
Det var godt nok en god pris, for et ur i dén stand, Jørn Icon_e_surprised Det gør jo bare uret endnu federe Icon_cool Icon_razz

Til lykke med klokken, nissen - den er super lækker Icon_cool
Svar
Joepete Skrev:Til lykke, Jørn. Nu har du jo starten til en Heli samling Icon_e_wink Icon_e_biggrin

Det kunne jeg bestemt også godt tænke mig at vide. Jeg har et sted læst at mænd tænker på sex en gang hver 3. sekund, og så kunne den skala jo være nyttig, start stop viseren, og stop den på et givet tidspunkt inden for 1 minut, og du kan se hvormange gange du har tænkt på sex - men nej - det er jo nok noget mere nyttigt - Hvad er formålet med at inddele et minut i 20 lige store dele, og kun kunne anvende det lige det første minut i skalaen. Mystisk Icon_question Icon_e_smile

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
@Stou (Jørn)
Skalaen er en "Telemetric scale".

Med venlig hilsen - Geodoc
Svar
Torben, hvordan/til hvad bruges skalaen ?
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)