-
#71
Man behøver da ikke være metro bare fordi man går op i tøj og kunst. Skal man gå i slidte overalls og være smurt ind i motorolie for at være en rigtig mand? Meget enig i mads, det er da fedt når man møder en anden nørd der kender ens ur og syntes om det.
Svar
#72
Beundre lyder klart bedre end misundelse. Enig....
Svar
#73
TimeToWatch.dk Skrev:Alt andet lige er det da også fedt at andre beundre ens ure og det valg man har truffet.
/Mads

Fuldstændig enig. Det er da netop også det, en meget, meget stor procentdel af indlæggene i diverse urfora handler om. Hvis man ikke havde glæde af de andre brugeres anerkendelse og ros, hvorfor pokker skulle man så vise sine nye ure og sit daglige urvalg frem?

Ja, de medvirkende i TV-udsendelsen havde nogle økonomiske muligheder, som ikke alle har, og de kom fra et miljø, som måske ikke så mange udenfor storbyen kan nikke genkendende til. Derfor kan man jo godt bare glædes over at se deres ure og høre entusiasmen uden at skulle sætte forskellige "labels" på menneskene.

JK
Svar
#74
Jeg er da røv misundelig på de mange fede ure der blev vist Icon_e_wink

Og jeg ville sagtens kunne drikke et lille glas i butikken og savle over ure. Ligesom jeg synes det er rigtig hyggeligt med en bajer i haven sammen med et par gode urvenner.
Det handler om ure og hygge med venner, uanset lokation og formue.

At nogle har bedre muligheder for at købe ure end mig er cool nok.
Jeg mangler ikke noget og glædes kun på deres vegne.....



Sendt via Tapatalk
Svar
#75
Mads deres urvalg har INTET at gøre med at de gutter med alt respekt er lidt for metro til min smag,du skal kigge en smule mere på det samlede billed
hvis man møder en gut og finder ham en smule for metro,så tror jeg næppe det er fordi man netop har "opdaget" hans ur.

Men vi ser ikke ens på verden og det er jo cool nok Icon_cool
den "verden" vi kommer fra og befinder os i til daglig spille nok også ind på vores opfattelse .

Heldigvis har jeg også taget fejl flere gange når jeg har mødet en "vel smurt" fyr for første gang Icon_e_wink
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#76
Her er lidt mere om ure på tv, hvis nu der er nogen som ikke har set det.

http://go.tv2.dk/aftentv/id-59569182.html

Thomas
Svar
#77
Jeg havde ikke set indslaget, så tak for linket, Thomas :)
Svar
#78
Fedt indslag Thomas. Jeg tager virkelig hatten af for de drenge som sparede købte deres første ure så tidligt (19-20 års alderen!).
Svar
#79
Uffes AP er godt nok flot!
Er ikke helt gammel nok til Patek... Men mon ikke det kommer! ;)
__________________________________________
it's pure instinct, you can't learn that!

//Berg
Svar
#80
berg Skrev:Uffes AP er godt nok flot!
Er ikke helt gammel nok til Patek... Men mon ikke det kommer! ;)

Nogen er ikke gammel nok til guld - andre er ikke gamle nok til PP. Jeg er ikke helt sikker på jeg forstår det. Enhver voksen man er vel gammel nok til både guld og PP? Er det ikke bare en smags sag - og et spørgsmål om hvad man synes passer til en som person?

Jeg kan selvfølgelig godt at at det traditionelt har været mænd over en vis alder der har købt dyre ure, men det tilskriver jeg nok mest at flere får råd til et dyrt ur med alderen. og også at fine ure ofte har været gaver på runde fødselsdage osv.

Men vi skriver 2012 og de fleste voksne mænd med fast job har vel råd til et ordentligt ur hvis det er et stort ønske.
vh Baun
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)