Hvad er dette for en Rolex kasse?
Jeg har i dag fået et Rolex Datejust fra 1986 og det kom i denne kasse. Jeg har kun set kassen på nettet, og der var den til andre Rolex modeller (noget vintage sub eller sea dwealler, kan ikke helt huske)

Passer kassen rigtig til det DJ, eller er det til et andet ur?
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar
Micki Jensen Skrev:Jeg har i dag fået et Rolex Datejust fra 1986 og det kom i denne kasse. Jeg har kun set kassen på nettet, og der var den til andre Rolex modeller (noget vintage sub eller sea dwealler, kan ikke helt huske)

Så vidt jeg kan finde ud af passer den boks og inderkasse til Rolex Cosmograph Daytona 6262, 6263 eller 6265 fra først i 1970´erne

Yderkassen har også været brugt til 1665 "Dobbelt rød" fra først i 1970+ erne men her er inderkassen med en anden holder inde i kassen.

Hvis DJ´er er fra først i 1970´erne kan jeg ikke udelukke at kassen også har været brugt her, da jeg ikke kan finde noget der beviser det ikke kan have tilfældet.
Svar
Ved ikke noget om Kasser men er der ikke et Rolex Nummer ???

Micki Jensen Skrev:Jeg har i dag fået et Rolex Datejust fra 1986 og det kom i denne kasse. Jeg har kun set kassen på nettet, og der var den til andre Rolex modeller (noget vintage sub eller sea dwealler, kan ikke helt huske)

Svar
Morten Bekker Skrev:Ved ikke noget om Kasser men er der ikke et Rolex Nummer ???

Jo det burde der være hvis den passer til Daytona skal den hedde 06.00.06
Svar
Der står ikke noget nummer på kassen.

Det DJ er et 16013 og sættet er 100% komplet med alt, selv original købs kvitterning fra 86. Og det hele er i meget flot stand, så under det mig bare at det er fra andre ure??
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar
EXP, EXP2, Daytona, Sub mv. fra 70'erne. Det er en fin æske. Den er da et par tusser værd.

Vis mig evt. et billede af inderboxen udefra.

M
Svar
Nu fandt jeg et nummer på undersiden af den grønne kasse, og som Danny skirver 06.00.06.

Både yder og inder kasse er som nye!!

Er det bedre at sælge dem for sig selv, for de passer jo ikke til uret..?
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar
Lige et par billeder:
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar
Hej Micki

Så er det kassen som passer til Daytona fra først i 1970´erne.

Sådan en kasse med yderboks i fejlfri stand kan godt indbringe et par tusinde som morgan skriver
Svar
Datejusten kan godt være solgt med denne kasse, hvis salgsassistenten bare har taget den første og bedste kasse, eller ikke kunnet finde den der hørte til og så taget denne.

Jeg ville sælge uret og kassen for sig.
İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)