Sende vare til Norge
Hvis jeg sender et ur til Norge, kommer der så told og moms på? De er jo ikke med i EU, så hvad er reglerne for det?
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar
Micki Jensen Skrev:Hvis jeg sender et ur til Norge, kommer der så told og moms på? De er jo ikke med i EU, så hvad er reglerne for det?

Det er vel nærmere den anden vej, at der kommer told på?
Svar
Jeg er ikke så meget inde i de regler når det er Norge, EU er til at finde ud af.. Der må være en der har prøvet det...?
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar
Jeg har sendt et ur til No uden at der kom told og moms på.

men man kan ikke bruge returretten for den anden vej går den ikke!

vh Baun
Svar
Norge er noget bøvl.

Har prøvet at sende ure op som ikke er stoppet, men har også prøvet det modsatte.

Hvis det er muligt så få vedkommende til selv at hente urene i Dk eller på en adresse i Sverige.
Mywatch.dk
Bjarne Vork
Svar
Bjarne Skrev:Norge er noget bøvl.

Har prøvet at sende ure op som ikke er stoppet, men har også prøvet det modsatte.

Hvis det er muligt så få vedkommende til selv at hente urene i Dk eller på en adresse i Sverige.

Enig! Jeg har ikke prøvet med et ur, men en forstærker. Vi opgav til sidst og sendte den til Sverige, hvor han havde en kammerat som boede, og kunne hente den der.
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
Har også kun dårlige erfaringer. Hop evt. på et fly. Det koster ikke alverden. Alternativt Sverige med efterføljende afhentning. Direkte til Norge har givet mig masser af bøvl og det er både tur/retur Icon_e_sad

/Mads
Svar
Hejsan Micki - hold dig langt fra at sende til Norge... Fra alle verdens lande tror jeg at vores broderfolk er dem som kommer tættest på det østtysk niveau af bureaukrati.
Og det gælder postpakker både ind og ud af landet.
Hilsen John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
Det er 25% moms på pakker inn til Norge. Blir ikke returnert ved evt. retur.

Hilsen en oljebaron!
Svar
Det eneste det som kræver er en udførsel, send uret med pakke post eller anden speditør, få dem til at lave en udførsel så er det ret nemt.

Men skal det sendes "udenom" alting, så er det bøvl.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)