05-11-2009, 01:34 PM
Har set Caroline med både en gul og hvad jeg tror var en hvid guld så hun har min. 2 
og du har helt ret både hende og urene lækkere
|
Hvem vælger hvad?
|
|
05-11-2009, 01:34 PM
Har set Caroline med både en gul og hvad jeg tror var en hvid guld så hun har min. 2
05-11-2009, 02:36 PM
Columbo Skrev:Jeg har aldrig båret en Daytona eller YachtMaster. Jeg har et ambivalant forhold til Daytona pga. mangel på dato og skruetrykknapper men omvendt ville datoen også bryde designet og trykknapperne ville være mere sårbare. Måske, måske ikke... Yacht-Master II har jo fx IKKE påskruede knapper, men er stadig vandtæt til 100 meter.. Og Rolex kunne placere en dato mellem kl. 4 og 5 på Daytona'en ligesom man ser det på fx. Zenith El Primero... Mvh., Bo.
05-11-2009, 06:12 PM
Jeg er enig i at Sub 16610 og SD 16600 ses oftere end Daytona 116520. Men det sker da af og til jeg spotter dem. Kender da også flere der har dem. Det samme gælder dog Omega PO, Speedys og Panerais, absolut ikke kun et Rolex problem.
Chancen for at gøre en god handel er ikke så stor med Daytonas da det er et kendt og eftertragtet ur, også uden for kender-kredse. Derfor finder du dem ikke til spotpriser som man kan være heldig med med et vintage Omega. Omvendt er det let at tippe af til en ok pris, hvis der lige pludselig går "Stein Bagger" i den /Mads
06-11-2009, 02:55 AM
Hej
Jeg har en del Rolex i min samling men mangler også at eje den første Daytona, og jeg vil være godt tilfreds med den nyeste model med sort urskive. MVH Peter |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|