IWC aquatimer 2000 den nye model.
#1
Nogen som kender prisen i DK? Og hvor det måske kan købes billigere i EU?

Det er på tide jeg får et IWC på hånden.

Det er denne:

İmage

Tak

Torben aka
Svar
#2
En pris er jeg også nysgerrig på. Den nye model er bare SÅ flot. Især den ydre bezel har jeg ønsket mig længe på en IWC diver Icon_razz De hævede markeringer og viserne er også ultra lækre.

Kommer modellen også på lænke ? I fald den gør: Beholder IWC den lækre lænke fra de tidligere modeller ?
De venligste hilsner, John
Svar
#3
Joepete Skrev:En pris er jeg også nysgerrig på. Den nye model er bare SÅ flot. Især den ydre bezel har jeg ønsket mig længe på en IWC diver Icon_razz De hævede markeringer og viserne er også ultra lækre.

Kommer modellen også på lænke ? I fald den gør: Beholder IWC den lækre lænke fra de tidligere modeller ?

Den kommer på lænke, men ved ikke hvordan den er, er ikke lige en lænke mand.
Svar
#4
Lækkert IWC
mon ikke lænken er den sædvanlige høje IWC kvalitet Icon_cool

Den ville jeg også rigtig gerne eje
gæt selv om den skulle være med gummirem eller lænke Icon_e_wink
Svar
#5
Lænken ser sådan her ud:
İmage
Det har taget mig lidt tid at vænne mig til den nye aquatimer, men nu synes jeg til gengæld også at den er virkelig fed. Og lænken ser jo lækker ud, hvilket den også er hvis jeg kender IWC ret. De har så vidt jeg kan se bibeholdt deres lænkesystem så man selv kan skifte led (andet ville også være meget dumt).
Svar
#6
Tak for info, taylor Icon_e_wink

IWC´s lænker og deres resizing pin-system er intet mindre end genialt, hvis jeg må være så fri - deraf mit spørgsmål.

Uanset hvad, så får jeg dog nok ikke råd til "dyret" ... Icon_rolleyes

Hvad er inderringen på modellen længst til højre til ?
De venligste hilsner, John
Svar
#7
Lækre modeller Icon_e_smile

Mindes at have læst at inderringen kan vise aktuel dybde og max dybde - det ses også svagt på billederne Icon_e_smile

- marc
_____________________________________
Breitling SuperOcean Steelfish X-Plus
Fortis B-42 GMT & B-42 Day-Date
Seiko Orange Monster
Svar
#8
Ja specielt deres gst Aquatimer Deep Two - (den til højre) med både dybdemåler og registreing af største max dybde, virker lækkert udført, og anderledes, selvom jeg ville tro man ville bruge en dykker computer til formålet idag.
Samlet indtryk af hele serien, som vist omfatter flere farver, er nok lidt for farvelade til mig, men gu er de lækre. Her er den til højre bedre beskrevet:

https://www.iwc.com/messepopup_2009/sihh...asp?did=66

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#9
Den sort/gule er flot. De andre er jeg ikke så vild med.....
Svar
#10
Deep two er som skrevet en model med dybdemåler, den har en listepris på ca 110k.

Den alm. aquatimer har en listepris på små 30k med gummirem, ca 35k med lænke.

/René.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)