Kan I fortælle lidt?
Hej

Jeg har fået til opgave at sælge disse 3 Omegaer for en Svensk Kollega.
Kan I sige lidt om dem? Tænker på ca- årgang og cal.?
Jeg har desværre ikke værktøj, så jeg kan åbne bagkassen Icon_e_sad , det kunne jo have været nemt med cal. nr. Icon_e_biggrin1

Omega Seamaster med org. læderrem:
İmage
İmage
İmage
İmage

Omega Seamster 30:
İmage
İmage

Omega Geneve:
İmage
İmage

hilsen
HG
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
Helt kort:

Den første er en tidlig manuel seamaster med 30 mm værk og lille sekundviser så 265 er et godt gæt - årgang 58-59

Den anden er en seamaster 30. også manuel men med stor sekundviser - så cal 284 og årgang 62-62 - også bagsiden i releef tyder på disse årgange.

Den 3. er en Automatic Geneve med cal 565 fra 67-69 tror jeg.

Der kan nok findes mere info udfra dette i Omegas database, men det tager jo lidt tid, som jeg ikke har lige nu.

vh baun
Svar
Hej Baun

Tusind tak, det var super information.
Jeg er klar over at det kan være svært uden at bagkassen åbnes, derfor håbede jeg på dig eller TDN, for lidt hjælp Icon_e_wink

god dag Icon_cool
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Svar
Hej!

Hvis du kommer forbi Århus/Djursland kan jeg åbne dem for dig og finde dem i Databasen.

En god ide er at tjekke om de er ok. Træk dem helt op og stil dem. Skriv tidspunkt ned i forhold til f.eks [url]"http://wwp.greenwichmeantime.com/time-zone/europe/european-union/denmark/time/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://wwp.greenwichmeantime.com/time-z ... mark/time/[/url] og check afvigelse efter et 1 døgn og check gang reserven på et fuldt optræk (også automatiken) så har du en indikator om de er servicekrævende (det har betydning for salgsprisen i min verden om de går ordentlig da et service jo koster omkring 800-1.400 som køber skal lægge oveni hvis de er service krævende).

Mvh
Thomas
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
Svar
Hej Thomas

Tusind for det tilbud, det tror jeg gerne at jeg vil :-) - jeg finder lige ud af det og så tager vi den over PB.

Jeg er i gang med at teste gangreserven, samt nøjagtigheden på dem Icon_cool , det er jo en af de sjove ting ved at få sådanne ure ind Icon_e_wink

Icon_cool
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)