22-10-2009, 03:17 PM
Korrekt, "willy" og Jesper har absolut intet med hinanden at gøre.
Jeg kender "willys" borgerlige navn
|
Willy?
|
|
22-10-2009, 03:17 PM
Korrekt, "willy" og Jesper har absolut intet med hinanden at gøre.
22-10-2009, 05:09 PM
Fair nok, Willy og Watchfreak2003 er så ikke den samme person, men for mig og se minder de to "personligheder" bare meget om hinanden.
Jeg frekventerer iøvrigt også TZ og synes heller ikke og have stødt på Willy-drengen der. P.S. Og så må jeg jo være et af de meget få "ekstremt sjældne lingvistiske genier" du hentyder til John, for jeg vil umiddelbart mene jeg sagtens kan skrive et ligeså kluntet og ukorrekt engelsk som Willy. Ser intet specielt i hans måde og skrive engelsk på...
22-10-2009, 05:42 PM
Jeg som nu hos en del af jer hedder Hannova
Jeg var ikke altid begejstret, hader egentlig det bandesprog - men jeg læste da hans indlæg med interesse, for der var ting i det , der var noget ved. Og nej - Jeg tror ikke et kvart sekund på han var watchfreak (som også er røget af tidssonen.no), men HVIS han endeligt var, så hatten af for stuntet helt ærligt vh Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere! Besøg min blog om ure!
22-10-2009, 05:56 PM
ClausT Skrev:Watchfreak2003 = Willy, den har jeg hørt andre mene, men hvad basere i dette på. De skrev jo ikke på samme måde.....Efter min mening bare gas. Willy bandede så det stod ud af alle skorstene, og var selvovervurderende i sin læsehastighed og andet, så det generede mange - inkl. mig til tider. Herregud, jeg hedder nu Hannova hos mange Vi skal jo ikke ende som Karl Bjarnhof fortæller om de ældre, som sidder der og nørkler deres lange grå garn. Vi andre overlever og kan vende tilbage til at studere T'ets form i logoet og den karakteristiske bue over N'et på originalen Undskyld, for jeg gør det jo selv, men lidt luft gentlemen - det tåler vi voksne mænd da Vi må tage det som det kommer og brokke os når vi vil, og ignorere når vi vil. Jeg tror ikke et sekund på at han var Watchfreak (Watch freak er også blevet outet på det norske forum) - men HVIS han var - så FLOT STUNT trods alt Let him live - and die vh Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere! Besøg min blog om ure!
22-10-2009, 06:02 PM
Om willy fik kort eller lang snor er ikke op til mig at vuderer og jeg er på sin vis også ligeglad,
er enig i hans sprog til tider var lidt for saftigt,men jeg følte aldrig at han ikke respekteret når man havde en anden holdning end ham Ved heller ikke om de gang han blev sur var misforståelser pga. en anden humor eller andet. Hele historien om willy og hans livsbane syntes jeg modsiger sig selv lidt for meget til at jeg helt tror på at han var ægte englænder og det han udgav sig for men ham om det. (tror heller ikke på linket til watchfreak) Om han trollede eller ej syntes jeg er meget svært at bedømme,den forklaring der fortæller om hvad trolling er (på willys sprog) syntes jeg personlig åbner op for at man ikke med sikkerhed kan sige det og det er helt klart trolling. Men mener man det er trolling er der jo ignore muligheden samt det frie valg til ikke at svare hans indlæg. |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|