Gave til Konen,hvilke?
Hejsa tak for info John ;o)

Har kigget på dette ur, nogen som kender noget til uret el sælger?
Hvad vil i anbefale?
[url]"http://www.vintageure.dk/desktopdefault.aspx?tabindex=7&tabid=78&userid=4425" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.vintageure.dk/desktopdefault ... serid=4425[/url]
Svar
Den du kigger er den lille model på 29 mm mener jeg og ikke
31 mm du søger bare så du ved det

Aje Skrev:Hejsa tak for info John ;o)

Har kigget på dette ur, nogen som kender noget til uret el sælger?
Hvad vil i anbefale?
[url]"http://www.vintageure.dk/desktopdefault.aspx?tabindex=7&tabid=78&userid=4425" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.vintageure.dk/desktopdefault ... serid=4425[/url]" onclick="window.open(this.href);return false;
Svar
Jo tak for info, men er klar over det ;O).. Tror den er 26mm, hvis jeg ikke tager helt fejl..

Hva sys du om uret? Du kender jo til Rolex ure..
Svar
Hmm Jeg ville nok gå efter det Bo hansen har !det er 31 mm som er en kanon str til tøser Icon_cool
det Bo har er med den nye type lænke som er kanon lækker. og der er ikke langt vej op til de 25kilo som Bo skal ha for et nyt ur Icon_cool

Aje Skrev:Jo tak for info, men er klar over det ;O).. Tror den er 26mm, hvis jeg ikke tager helt fejl..

Hva sys du om uret? Du kender jo til Rolex ure..
Svar
Er du sikker på at din kone ikke vil blive gladest for det ur alle kvinder bliver gladest for Icon_mrgreen - nemlig det "lille" uden dato, i guld/stål m. jubilee lænke og dybblå skive...

Det ur giver ubetalelig streetcredit hos veninderne og grønne misundelige blikke fra alle andre kvinder. (Jeg kan ikke sige det med sikkerhed - men tror nok det er dét der betyder mest for kvinder ifm ure)

Grunden til jeg siger det er, at jeg selv synes det lille var for "fesent" til min kone. Jeg ville gerne give hende et "rigtigt" ur - men det er jo ikke nødvendigvis det de vil have.... Icon_e_wink

Fra nyt koster det lille en smule mere end dit budget selvom du burde kunne få 10% eller mere selv hos en ad. Men jeg mener det kan betale sig - "serviceniveauet" hjemme hos mig ligger ihvertfald stadig over middel selvom det er et par år siden....

PS - det ur jeg beskriver kan godt være svært at finde på brugtmarkedet. Gæt selv hvorfor Icon_e_biggrin
Svar
İmage

...Ja - undskyld jeg spammer, men kunne ikke lade være da jeg faldt over dette. Det er ganske vist ikke noget Rolex, - og så er det 34mm, men sådan et ur burde alle kvinder (og pyntesyge mænd) falde pladask for. 3840 Eur er sq næsten en foræring ....

....undskyld rolexfans Icon_mrgreen
Svar
Hej CFO, efter nærmere undersøgelse så har jeg fundet ud af det skal være det lille ur, lidt ligesom dig så synes jeg det er for smår ;o) Men underligt nok, synes kvinderne det ikke..
Uret skal nok være som følgende: uden dato, i guld/stål m. jubilee lænke og sort skive.. Så det er næsten helt som du beskriver det, du har fat i noget af det rigtige ;o)

Hvor kan du anbefale jeg køber sådan et ur?
Var nede i Bergström (Malmø tror det var sådan det staeves), de var sku en del dyrere end her i DK..
Svar
Jeg købte det hos Klarlund for et par år siden.... selvom jeg (desperat) ledte efter et nyere brugt eksemplar i hele EU var det ikke muligt. Som dig havde jeg et budget på 25-30k, men måtte altså gå lidt over.

Jeg fik en "diskret" rabat på 10% - men jeg kan ikke afvise at man kan spare mere hvis man handler i Tyskland eller England - det er blot lidt mere bøvlet og jeg havde travlt.

Du kan måske være heldig at finde noget hos Watch.de (grå forhandler) - jeg har handlet et andet ur (ikke Rolex) hos ham, og er ikke blevet snydt, men der kan også være andre online dealers som er gode nok, evt. billigere i EU.

Vær opmærksom på at for 2-3 år siden kom Rolex med en ny forbedret jubilee lænke til dameurene. Jeg synes ikke den gamle fejlede noget, så måske kan du være heldig at de har en "gammel" lænke på lager så du kan spare et par tusind dér.

...Jo - tøserne ved skam godt hvad de vil have Icon_mrgreen - jeg havde f.eks ikke råd til at købe uret med dato... og heldigvis for det, for som min kone sagde: "Det er da bare for utjekket med dét forstørrelsesglas - og somom jeg ikke kender datoen....". Kvinder går ikke op i komplikationer - kun stil, klasse og "signaler".

Held og lykke.

PS - udgaven i ren stål bliver hun da sikkert også glad for - men hvis din kone tænker som min, er de ekstra penge til guld/stål givet godt ud Icon_e_wink
Svar
Icon_e_surprised

Mon ikke kvinder er lige så forskellige som mænd?

Min kone har flere ure og bruger dem ved forskellige lejligheder.

Nogen er mere favoritter end andre.

Denne Rolex fra 1954 er bestemt en favorit:

İmage

Til hverdag - er det dog often denne. Jeg tror hun nyder bærekomforten samt det meget, meget klassiske ur

İmage

Til pynteur til koncerter mv - kan en enkelt eller 12 diamanter godt være ok:

İmage

Så er der også denne. Den kommer stort set aldrig på. Enten kan hun faktisk ikke rigtig lide den eller også nænner hun ikke at give den de første skarmmer. Den er Mint og fra først i 60'erne
İmage

Pigerne kan sagtent have lyst til et ur til hverdag - og andre til andre lejligheder!

vh Baun
Svar
Ja min hustru skifter også mellem flere ure.
I øjeblikket disse 2 (Ebel Voyager og Omega Constallation)
og et Tag Heuer Aquaracer i stor størrelse på vej.

Derudover kæmper jeg med hende, for at have mine ure i fred, da hun helt klart er til store ure i øjeblikket Icon_e_biggrin

İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)