Apple
Jeg er absolut ikke tilhænger af Apple, selvom der klart er nogen fordele ved dem.

De er rigtige gode til at få deres produkter til arbejde sammen, de har genial backup som Time Machine der tager back up løbende på ingen tid. Og kan tilmed kende forskel på de forskellige enheder.

Min kæreste er Apple fanatiker og har en iPhone, iPad, Macbook Pro, Apple TV og en Apple airport halløj, således alt musikken på en iDims kan spilles trådløst.

Jeg har til gengæld kun en Macbook Pro Retina. Jeg lånte min kærestes i forbindelse med mit skolefag som jeg er i gang med at tage, og det er en fryd at arbejde på den. Derudover holder den batteriet rigtig længe. Jeg droppede ideen om at købe en normal PC, og valgte så en Pro Retina, da jeg ved den virker når jeg har brug for den. Jeg har simpelthen ikke haft nogen problemer, og den er yderst stabil.

Så som studie- eller arbejdscomputer fungere Macbook bare.
Obsessed is just a word, that lazy people use to describe the dedicated!
Svar
Thor86 Skrev:Jeg er absolut ikke tilhænger af Apple

Det lyder ellers sådan? Icon_e_wink Icon_e_wink
Svar
@ Kristoffer

blablabla.. :-P

Jeg er rigtig glad for min Macbook Pro, men min HTC telefon og min Samsung Galaxy Tab 10.1 kan jeg bedre lide. De er lettere at have med at gøre, og jeg kan sætte dem op som jeg vil. Det giver mig mere frihed, til selv vælge min hjemmeskærm, mine baggrunde m.m.

Men en Macbook Pro er en normal PC overlegen på flere punkter synes jeg. Måske også dels fordi jeg ikke har haft en rigtig god bærbar til 15.000 i hånden og arbejdet med den.
Obsessed is just a word, that lazy people use to describe the dedicated!
Svar
Jeg er lyn hurtigt blevet 100% overbevist Apple fan,
jeg mener ganske enkelt ikke at du kan sidde med et af deres produkter i hånden,og tænke havde jeg dog bare købt konkurenten .

Mit næste køb bliver en Ipad 4.
hvad bliver dit Icon_question
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Stensbjerg Skrev:Mit næste køb bliver en Ipad 4.
hvad bliver dit Icon_question
MacBook air og Iphone5

//Berg
Svar
Vi har:
1 iPhone 3
3 iPhone 4gs
3 iPod shuffle
1 iPod
2 iPad 2
1 iPad 3
Apple Tv

Næste køb er sikkert MacBook Pro til mig selv :-)

Sent from my iPad using Tapatalk HD
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
Vi har en Macbook air og knægten har lige købt 5eren
virkelig 2 fede produkter som jeg klart kan anbefale.

Jeg er ikke den store gadget fan men vor Mac har virkelig overbevist mig,
og knægtens tlf må jeg sgu indrømme er smart. Icon_cool
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Stensbjerg Skrev:Vi har en Macbook air og knægten har lige købt 5eren
virkelig 2 fede produkter som jeg klart kan anbefale.

Jeg er ikke den store gadget fan men vor Mac har virkelig overbevist mig,
og knægtens tlf må jeg sgu indrømme er smart. Icon_cool
Macbook Air er bare et lækkert stykke grej Icon_hello
Det er "desværre" ikke min men vores datters, der lige et startet i 1g.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Intet Apple herhjemme. Imidlertid skal det bemærkes, at jeg hverken er for eller imod produkter fra det firma.

Jeg går ikke op i at være ''med på moden'' for så vidt angår PC'er og mobiler, idet markedet er meget dynamisk. Jeg orker ikke at følge med i div. produkters egenskaber, fordi jeg næppe får brugt dem alligevel. Mine udgifter på det område er derfor meget lav.

Taler vi imidlertid bøger og ure er snakken dog en anden. Icon_e_wink Icon_e_smile
Svar
1 IPhone 4
1 IPhone 4S
1 IPad 2
1 Apple tv

Sidst men ikke mindst en zeppelin airplay, ved godt det ikke er Apple, men hold da k... et vidunderligt stykke elektronik;)

Hilsen Tom.

Sent from my iPad using Tapatalk HD
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)