Svar: 4
Tråde: 2
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Hej Alle urtosser

Har besluttet mig for at købe mit første Omega PO. XL. Uret jeg kikker på er fra 2008 og sælges hos Crono, det ser rigtigt fint ud men nu er jeg kommet lidt i tvivl,fordi jeg her i forummet har læst at der er problemer med cal. 2500 A. Er det noget jeg skal tænke på, og hvis ja hvordan kan man vide om det er en a,b eller c model ? På forhånd TAK, et fedt forum i har her...mange hilsner den NYE

Steen Nørlund
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
En 2008 har vist nok et 2500 C værk i hvis jeg ikke husker forkert. Jeg kan heller ikke huske om det ikke står på kortet der medfølger.
Der er yderligere en opdatering, så nyeste version hedder D, men de problemer de havde med (primært) A modellen, blev fint løst af Omega.
Og hvis ellers det er i fin stand og går ok, ville jeg ikke være bekymret.
Der er en del danske brugturshandlere og de giver jo alle garanti/reklamationret, så du skal ikke være bekymret.
Lidt (meget) læsning om forskellighederne på A-B-C-D kan findes her [url]"http://forums.watchuseek.com/f20/can-anyone-shed-some-light-differences-various-2500-movements-b-c-d-etc-621621.html" onclick="window.open(this.href);return false;">http://forums.watchuseek.com/f20/can-an ... 21621.html[/url]
•
Hej Kim.
Tak for et godt og hurtigt svar, så er der lidt læsning
•
Svar: 766
Tråde: 131
Modtaget Likes: 25 i 15 svar
Hej
køb af en brugt forhandler hvis du føler dig sikre på den måde ..., men har haft en del po og har ikke oplevet problemer med dem jeg har haft..
held og lykke i jagten..
mvh hr.holm.
•
Svar: 899
Tråde: 88
You win some, you lose some... Køb nu bare!!! ;)
Svar: 4,070
Tråde: 280
Modtaget Likes: 85 i 61 svar
Givet Likes: 298
KimT Skrev:Jeg kan heller ikke huske om det ikke står på kortet der medfølger.
Jeg har lige tjekket mine 3 Planet Ocean, og der står ikke noget på kortene, udover at det er et 2500 værk....
Personligt har jeg kun haft problem med et PO og det var fra 2010 og dermed under garanti fra Omega (3 år på Co Axial)
•
Tak for alle svarene...Har købt mit første Omega her til eftermiddag,kommer med posten i næste uge

Glæder mig
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Der er ikke noget bedre end den fornemmelse, lige inden det dukker op......
Tillykke med det.
Sendt via Tapatalk
•