Obama er i byen - skifter til mit Pepsi Rolex ;-)
Ja og sætte praktikanterne ind i jobbet Icon_e_wink

Vidste godt at det bla. Clinton ikke gik med Timex 24-7
hvor må det også være skidt at gå med en dejlig AP og så være nødt til at skifte til et Timex
fordi jobbet (som kræver jakkesæt) kalder Icon_e_confused

Han er da vidst heller ikke set med et Timex siden eller hva Icon_cool
Svar
hannover_dk Skrev:Naturligvis har Bulova som amerikansk ur også haft sin betydning for præsidenterne. I 1960 gjorde L B Johnson Bulova accutron til den officielle ur gave USAs præsidenter gav gæster, ligesom flere af dem selv bar uret
vh

Ville det være som at modtage en trabant hvis man var officiel gæst i USSR på samme tid? - Eller er jeg for grov dër?
Svar
jeg ved ikke hvor meget signal man sender når man lige flyver indover hovestaden og brænder noget brændstof af. Det er amerikansk når det er bedst.

Det virkede lidt ligesom en svigersøn der bare kom forbi for at bede om datterens hånd.

Nu skal Omega vist til skifte alle bagkasserne til 2016 modellerne.
Svar
CFO Skrev:
hannover_dk Skrev:Naturligvis har Bulova som amerikansk ur også haft sin betydning for præsidenterne. I 1960 gjorde L B Johnson Bulova accutron til den officielle ur gave USAs præsidenter gav gæster, ligesom flere af dem selv bar uret
vh

Ville det være som at modtage en trabant hvis man var officiel gæst i USSR på samme tid? - Eller er jeg for grov dër?
yep helt ude i hampen - bulova accutron var banebrydende i præcision og havde fantastiske egenskaber. Stemmegaflen overlevede ikke, men rent faktisk fungere de ure godt, og med 48 ture i rummet, mon så ikke Bulova accutron astronaut slår de fleste andre - selv Omega eller Poljot hænger vist ikke helt med der. I skylab kører det stadigt trofast og godt
Et Ingesol doller-ur kunne være en trabant, men absolut ikke bulovas accutron.
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Jeg troede faktisk at Obama gik med Tag Heuer? Det gør han ihvertfald på forsiden af oktobernummeret af Men's Health, og jeg mener også at have set det andet steds, men det kan godt være han har et andet ud, når han er ude i public. Måske han er bange for at hans Tag bliver stjålet Icon_e_biggrin
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)