Apple Macbook
Hej

Jeg går lidt med tankerne om at skifte fra pc til Mac, kan I i den forbindelse komme med lidt input?
For og imod, nogen der har skiftet og ikke fortrudt, eller nogen der har skiftet og så fortrudt. Det gælder begge veje.
Det er IKKE for at starte en krig ala "Rolex vs Omega" Icon_cool ,

Jeg skal bruge den til:
At surfe på nettet med
Redigere billeder
Musik - iTunes
Lidt div. tekst osv.

Har pc nu, men ikke det store i programmer, så hold det udenfor i jeres synspunkter Icon_cool
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
Jeg har selv Mac og det er en super fed computer. Efter min mening smartere end en pc.

Må jeg foreslå, MacBook Pro det er en super computer Icon_e_wink
Svar
Jeg har arbejdet med PC'er siden MS-DOS. Men jo, Apple er ret fedt. For mig er det største minus ved Apple at de ikke har den der lille kugle-mus men kun touch plader. Det er svært hvis man er vant til det andet. Icon_e_smile)

M
Svar
Jeg har arbejdet på både PC og Mac i ca. 20 år. Min første Mac var en SE med 9" skærm til ca. 20.000 kr.

Jeg foretrækker til enhver tid Mac.
Blandt de bærbare vil jeg også foreslå MacBookPro.

Sæt evt. en mus på, hvis du ikke kan lide touch-plader.

Jens-Kristian
Svar
Jeg synes touch-plader på MacBook Pro er super fedt lavet... Med rigtig mange seje, og gode funktioner Icon_e_biggrin
Svar
Hej Henrik

Jeg har været begge veje rundt. Har haft mac længe, og ville så prøve en pc igen, købte en Lenovo som nok må være noget af det bedste man kan køre inde for pc, som du nok kan se på siden, så er den sat til salg igen, da jeg ikke kan ens med det, efter jeg har haft mac.

I helt gamle dage kørte jeg med pc 8-10år, men kommer nok aldrig tilbage.

Grund: I starten var det fordi de så super fede ud, men det er ikke alt, de virker bare 110 % med alt, det er super gennemført. Programerne virker bedre, 15 sek for at starte op, ja jeg kunne blive ved..

Den nye macbook pro er vejen frem.Jeg købte en lille 13", da jeg skal have den med på farten, og så en mac 24" skærm når jeg er her hjemme, og det er super lækkert at side ved Icon_smil
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar
Mac er super, og alt virker hurtig og nemt. Selvfølgelig også fordi de selv laver software til computeren. Rigtig mange grunde til, at vælge Mac frem for Pc....

Engang Mac altid Mac Icon_e_wink
Svar
har også været ude og pille ved macbookpro-en og vil også gerne have en. Syntes endda jeg har et legalt behov, idet jeg godt vil bruge den til fotoredigering i PSE. men 13k+, er lige i overkanten (siger konen)

Mikael
Svar
Mikael Lange Skrev:har også været ude og pille ved macbookpro-en og vil også gerne have en. Syntes endda jeg har et legalt behov, idet jeg godt vil bruge den til fotoredigering i PSE. men 13k+, er lige i overkanten (siger konen)

Mikael

Bare sig til hende at du fandt det på tilbud til 7K, det tricks bruger de konstant når de køber tøj Icon_e_biggrin
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar
Skal du have en bærbar og er det ikke bare til at flashe på cafeen så SKAL det være en Pro (Macbook Pro) de er som skabt til billederedigering.

Jeg skiftede for snart 3 år siden og har aldrig kigget mig tilbage. Bare det at man aldrig skal tænke på virus og spyware mere er for mig alle pengene værd. Når man sidder så meget foran skærmere som vi gør idag, så bør det gøres på en maskine som gør dig glad - tro det eller ej, det gør en Mac.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)