Afstemning: Sea Dweller vs. Deep Sea
Rolex Sea Dweller
Rolex Sea Dweller Deep Sea
[Vis resultater]
 
 
Sea Dweller vs. Deep Sea
#21
Klart SD.

Jeg kan slet ikke forlige mig med "Original Gas Escape Valve" og "Ring Lock System"-teksterne på den ekstra metalliske skive uden om den sorte. Det holder IMO ikke - var denne fjernet (og den "rigtige" skive tilsvarende større) var det en helt anden sag.

OK, havde den ring ikke været der skulle der spares ekstra op Icon_smil
Peter Fjelsten

web snabel-a fjelsten.dk
Rolex Sea-Dweller 16600, V-serie
Omega Seamaster 300M Professional 2254.50, 81.5-serie
Fortis Official Cosmonauts Chronograph, 59xx
Svar
#22
fjelsten Skrev:OK, havde den ring ikke været der skulle der spares ekstra op Icon_smil


Havde ringen ikke være der, ville det ikke have haft de samme specifikationer - ringen er en væsentlig faktor i urets dybde rating Icon_e_wink
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#23
Gufle Skrev:Her lige et billede af dem begge ved siden af hinanden, så i selv kan vurdere hvilket i synes der er pænest, da jeg ikke har valgt at vælge udfra dette kriterie.

İmage
IMPONERENDE LINE-UP. Har du flere billeder med SD og DS ved siden af hinanden? Måske så man kan se 'højdeforskellen'? Icon_e_biggrin Måske af lænkerne og låsene? Icon_e_biggrin
Svar
#24
Hej

Jeg ejer også et eksemplar af både 16600 og 116660, og jeg synes klart at 116660 er den fedeste, og lænken er bare et nummer for sig selv, da den er superlækker, og med hensyn til Gufles sammenligning, er hans SeaDweller en original 16660 med mat skive, og et vintage Rolex kan vel få enhver til at blive lidt blød i knæene. Icon_e_biggrin

MVH Peter
İmage
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: