who removed my subject sexy watches from this blogg?
Aber doch !
Willy er Guds Gave for forumet som ellers risikerer for at blive kvalt i intetsigende rygklapperi og fotoer fra Rolex Sub for 117 gang.
Jeg er ikke ret ofte enigt med manden men jeg synes nu at hans provokationer er ret vitale og alt den kritik der hagler på ham er en fin målestok af vores fordomme og småborgerlighed.
Ang. de fine lingvistiske analyser om Willys sprogskundskaber, der dukker op i jævne mellemrum: Der er faktiskt en del engelsktalende folk som har bosat sig i DK og som udmærket klarer det talte sprog men bruger engelsk i de sammenhæng hvor der kræves skriftligt præsentation.
W´s formuleringer og sprogbrug er så arke-engelske de nu kan.
John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
Jeg er meget enig med dig John
willy sætter lidt farve på tingene herinde det mener jeg er et KÆMPE plus Icon_cool Icon_cool
Svar
...og jeg bakker op om moderatorerne på denne site.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
....og jeg læser aldrig Willy's indlæg, så jeg har ingen anelse om hvad han skriver om nu....... Icon_e_wink Men mon ikke der er en grund til at det er slettet?
Svar
KlausM Skrev:...og jeg bakker op om moderatorerne på denne site.
Mvh
Klaus
det gør jeg da også, men jeg synes, at hvis de sletter indlæg, så var det fint hvis emnet kunne stå, og moderator lige ville skrive - "slettet grundet salgsforsøg" eller "slettet grundet holdning til xxxxforum ikke vil lægge ryg til (kunne være Nazi eller hvad ved jeg)" osv - bare så den der blev slettet og vi andre forstod hvorfor.

Jeg synes det er et generelt plus på forummet at der er plads til mange meninger og forskellige holdninger.

Ang sproget: Jeg var i en del år koncernchef for en Svensk koncern, og taler rimeligt svensk og talte svensk med bestyrelsen, men jeg kommunikerede alt skriftligt på engelsk og lavede mine præsentationer på engelsk, for ikke at skrive stavefejl og kikse gramatik.

Det fik dem til at gøre det samme når de skrev til mig ofte - men vi talte altid svensk - så det er ikke spor mystisk med engelsk i skrift for mig

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Mvh
Klaus

Hvis det altså ikke er en af dem der har slettet indlæget Icon_rolleyes
(2 har jo sagt det ikke er dem) hvilke jo faktisk gør at de siger god for indlægget Icon_question
Svar
jacob jensen Skrev:
Mvh
Klaus

Hvis det altså ikke er en af dem der har slettet indlæget Icon_rolleyes
(2 har jo sagt det ikke er dem) hvilke jo faktisk gør at de siger god for indlægget Icon_question
De siger ikke nødvendigvis god for indlægget. De siger blot at de ikke har slettet det. Det vil være svært at godkende et indlæg, hvis man ikke har læst hvad der har været skrevet.
Just because you're paranoid
Don’t mean they're not after you
Svar
Nu var det jo ikke verdens længeste indlæg han startede tråden med,og
personlig tror jeg ikke på at Jan,Mikael eller Morgan sletter noget de ikke har læst.

Måske godkende er et forkert ord
men ihvertfald har Jan og Mikael ikke ment at det var et indlæg som måtte slettes

Jeg siger hverken god for det ene eller andet og jeg acceptere den "censur" der er herinde, men jeg holder fast i at willy giver noget farve og nogle andre vinkler til forummet som
ihvertfald i mine øjne kun gøre forummet mere spændende.

At jeg så måske ikke kan finde den samme appeal i urene som ham er en anden sag,
men det kunne aldrig få mig til at angrib eller boycutte hans indlæg.
Svar
Kan ikke rigtigt tro at nogle af de gode moderatorer ville have fjernet et tråd uden at melde tilbage når det bliver til debat.
Human error ?
Har selv været i situation, hvor jeg fik et længre indlæg færdig, trykte på "udfør" og galopperede ud af dørren - var for sent fra en aftale...
Når jeg så om aftenen ville se på hvordan folk her havde reageret for indlæget, var tråden væk.
Eller - det var aldrig blivet udført pga. time out (er vist 30 min her pt. ?). Jeg havde haft bare for travlt at vente og se det i første omgang.
John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
Tio Malo Skrev:Kan ikke rigtigt tro at nogle af de gode moderatorer ville have fjernet et tråd uden at melde tilbage når det bliver til debat.
Human error ?
Har selv været i situation, hvor jeg fik et længre indlæg færdig, trykte på "udfør" og galopperede ud af dørren - var for sent fra en aftale...
Når jeg så om aftenen ville se på hvordan folk her havde reageret for indlæget, var tråden væk.
Eller - det var aldrig blivet udført pga. time out (er vist 30 min her pt. ?). Jeg havde haft bare for travlt at vente og se det i første omgang.
John
Ja det har jeg også været ude for - men hele tråden, som jo startede med Willy's indlæg er væk, og det er ikke fordi nogen er for sene med at trykke udfør - men fordi den er slettet - bevidst - og i så fald af Morgan som den moderator der ikke har svaret (vi kan vel ikke heller vente at de er fuldtidsmoderatorer - så helt OK) - eller ved en fejl - som jo kan ske

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)