Dit gode skud
Vis os dit gode skud. Du kan tolke emnet bredt og/eller vidt. Du er velkommen til at give tekniske som personlige bemærkninger med på vejen til dine billeder, eller du kan lade dem tale for sig selv - det er op til dig Icon_cool På forhånd tak for bidrag Icon_e_smile

Jeg har altid været vild med kombinationen af stål og lume - og så er jeg blevet forelsket i en TAG ... Icon_redface

İmage

I vinter, der fangede jeg et vrag af en blå båd i området omkring Gamborg fjord. Et område, som jeg har gode minder om fra min barndom

İmage

Begge ovenstående billeder er blevet beskåret, men er ellers ikke efterbehandlet.
De venligste hilsner, John
Svar
Jeg ved ikke om de er efterbehandlede, jeg skriver ikke noget op om det, men jeg går max 2 ting.
1 Nogen gange bruger autokorriger
2 cropper - næsten altid noget
Jeg er ikke super fotograf, men har et sommerhus som giver mulighed for gode let tilgængelige motiver, og her er det jo så ikke kun ure forstår jeg - Alt her er taget fra haven

Kig ud
İmage

Kig op om dagen - svaner
İmage

Kig op om natten - sky i stratosfærehøjde med iskrystaller - lyssky (ikke som de affærer hr Bagger lavede)
İmage

croppet hav - der måtte jeg dog lige ud af haven - optisk zoom kun og så cropp - gode farver - ret kraftige for Kattegat, men absolut ikke farvebehandlede - ud over Autocorrect.
İmage

Alt med ikke spejlreflex digital (Leicaflex Dlux 3 mener jeg den hedder)
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Lækre billeder folkens...keep 'em comming Icon_e_biggrin

Jeg er fortsat på ferie i Spanien, så her er et af de bedre, fra Barcelona havn:

İmage
(...ikke efterbehandlet overhovedet.)

Skal der være ure på, er dette fortsat én af mine favoritter:

İmage
(...efterbehandlet i Photoshop.)
Svar
İmage
İmage
İmage

Jeg har næsten kun billeder af ure liggende på Photobucket. Prøver senere at uploade fra harddisken......
Svar
Intet egentligt kamera - en mobiltelefon SE C905 - men arbejdet ihændespiller somme tider særlige motiver.

İmage
Søko(?)
İmage

İmage
Morgenstemning på Birk Sø ved Ry d. 7/12-2007 - Bakken i baggrunden er Hindbærkol 134 m (Himmelbjerg 147 m)

Med venlig hilsen - Geodoc
Svar
Her er lidt fra min hånd af Icon_e_smile

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
Her er 3 billeder taget med en ganske normal lille lommekamera.
İmage
İmage
İmage
Svar
OKAY,
Så kommer der lige et par guldkorn fra vores jordomrejse ´08 ::: (Der er kun beskåret, ikke efterbehandlet)

İmage
Der findes ikke et får på jorden, som er mere kæk end ham her! - Et strå i mundvigen og et smil på læberne! Icon_e_biggrin

İmage
En solopgang undervejs. Taget kl. 05.00 om morgenen i Queenstown på New Zealand.

İmage
En af de der herlige stille dage, hvor alting bare kan spejles perfekt i en stille sø! (Lake Matheson, NZ)

İmage
Fangede lige solstråle-effekten gennem palmebladene... ÅH, hvor man kan komme til at savne det land!!! Icon_e_surprised

hilsen Morten
mortenb85 [vokal-i-cirkel] gmail.com
Svar
Jeg kan slet ikke måle mig med alle de flotte billeder - men her er et, som jeg er ret glad for.

Det er skudt med et lille Olympus "Phi" 1200 i Oksbøl øvelsesterræn efter, at jeg lige er blevet sat af under en SAR øvelse Icon_e_smile

İmage
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Det kunne f.eks. være lige at skyde den, da den havde rejst sig og før den var forsvundet i floden:

İmage

/Bjørn.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)