Fake Panerai på DBA??
Profilen er oprettet idag og der er hverken nemid eller cpr-validering.
Der er heller ingen telefonnummer på.

Nu kan det jo være første gang manden bruger DBA, men det virker lidt suspekt.
mvh
Jeppe
Svar
KimT Skrev:Fake, stjålet eller bare uvidende.
Et Pam 183 til den pris er helt i skoven - med mange andre mærker vil det være en normal afskrivning, men for et Panerai er det helt "off"
Det skal ligge nærmere på 30k, hvis det er "kosher"

Kør forbi Claus.........
Jeg tilbyder ham at købe det, hvis han vil sende det til mig før jeg betaler...... Det er meget ofte den måde jeg køber ure på.
Svar
Han vil ikke sende billeder af uret, da han har fået mange henvendelser Icon_e_surprised

Der er noget der ikke er i orden Icon_rolleyes
Svar
There is something rotten in Svendborg...

//Berg
Svar
jeg skrev til ham igår , (bor i svendborg ) han skriver at han ikke kender til uret og vender tilbage igen i næste uge ,med en ændret pris.
Fake ! måske ?
men måske er det arvegods eller lignende , og han har måske fået 10 henvendelser , så ville jeg også overveje om jeg var ved at dumme mig , men hvis ikke det er på igen i næste uge , er sagen en anden.
Svar
Det er vel lige skidt om uret er stjålet eller fake Icon_question
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
som jeg skriver tidligere ser det mærkeligt ud , men ingen af os ved jo om uret er "loddent" måske er det bare en mand som ikke ved noget om det ,
Svar
Korrekt, vi kan ikke konkludere noget som helst.
Vi venter til det dukker op igen. :)

//Berg
Svar
Jeg syntes ihvertfald den er gal,
hvis det kun er et spørgsmål om uret er fake.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
stenberg : hvis du tolker snakken :,som om at hvis det bare er ægte , så er vi ligeglade med om det er stjålet. så forstår jeg godt du undrer dig . jeg tror ikke der er nogle i tråden her der vil købe et stjålet ur. men manden skrev faktisk at han havde papirer og etc på uret , så mon ikke det kan verificeres , hvor om alting er , så har han lovet at vende tilbage til mig i næste uge , og så må vi se.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)