Nyt DEEPSEA - fed fornemmelse. Nu med SPÆNDEnde billeder
#1
Så kom det nye DEEPSEA på armen og det er en dejlig fornemmelse. Der har her på sitet været mange tilkendegivelser både for og imod, så det var med lidt bange anelser at det blev bestilt.
Det er et relativt stort og tungt ur, men de 214 gram føles slet ikke overvældende og det virker let på armen.
Kransen ser fantastisk godt ud, men er udover det visuelle noget af den bedste at dreje af de ure jeg har haft.
Lænken er et kapitel for sig. Rolex er vel ikke kendt for, at det er lænken der tiltrækker sig opmærksomhed, men de to forskellige måder at forlænge lænken på, virker begge meget gennemførte.
Så en lækker følelse og et meget positivt førstehåndsindtryk af et ur jeg tror bliver svært at få af armen.
Henrik
Da I vel alle har set masser af billeder af uret og jeg ikke er den store foto entusiast, kan jeg ikke tilføje meget til det, I har set masser af andre steder. Derfor prøver jeg med den ringe teknologi jeg har til rådighed, at vise jer bagsiden af medaljen, nemlig lidt billeder at det, jeg synes er meget spændende : Nemlig foldespændet. Ved første øjekast ligner det et "almindeligt", dog forbedret, foldespænde som set på andre Rolex, men det miderste del af spændets top, kan åbnes og viser en række tænder, der kan bruges til finjustering af lænken:
İmage
Når lænken er trukket fuldt ud af spændet kommer der et stykke, der er "foldet" i 3:

İmage

Når dette blivet foldet ud har du en ret pæn total extension og du kan bruge det over din våddragt:
İmage
Håber dette giver et indtryk af denne ikke så ofte afbillede feature.
Svar
#2
Tillykke med et fedt ur, Henrik.

Jeg forstår heller ikke den negative omtale af uret. Det er så gennemført fedt, dog kommer jeg aldrig til at eje et......
Svar
#3
Også tillykke herfra !!

Jeg håber snarest at kunne gøre dig selskab !! Icon_e_wink
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#4
Hey, kan du så komme med nogle billeder af det fede ur Icon_e_wink

Til lykke med et SUPER ur Icon_cool
De venligste hilsner, John
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)