BT: Historien om håndleddet - Urværker for kendere
#21
jacob jensen Skrev:Er det kun mig der mener at mode og trend gå hånd i hånd Icon_question
Nej jeg tror også det er sådan de fleste bruger det. En trend har flyttet sig lidt fra at være noget der skulle være langt og langsigtet - til at være noget med den vej tingene går henimod - og dermed mode.
Trenden er længe gået mod større ure - PO og DS er trendy Icon_e_biggrin Den er nok god nok
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#22
hello,all you trendsetters.when everybody started to wear earings i took mine out.fuck i hate all these sheep.that is the problem with this world,people have no real meanings.they look at the tv and believe all the shit they hear.many of the arguements on this site are so fucking predictable.anyone who follows a trend has just let someone shit on them.be honest if you think such or such watch is a load of shit,say so.dont worry about hurting someones feelings.willy the angry
Svar
#23
willy Skrev:hello,all you trendsetters.when everybody started to wear earings i took mine out.fuck i hate all these sheep.that is the problem with this world,people have no real meanings.they look at the tv and believe all the shit they hear.many of the arguements on this site are so fucking predictable.anyone who follows a trend has just let someone shit on them.be honest if you think such or such watch is a load of shit,say so.dont worry about hurting someones feelings.willy the angry
Spild ikke dit liv på at ærgre dig over at der er mange der følger mode eller trend. Hvad pokker er det som får dig til at tro at din modstand mod det er bedre end de som følger en trend
Hvad man end gør, følger en trend eller en mode eller vil være Rasmus modsat - det ene er vel menneskeligt ikke bedre end det andet. Du bruger jo også med signaler - Øreringe fordi?? Det er anderledes? - sørøver? - fri fugl? - og så pludseligt væk med selvstændigheden - næh nu har alle dem, af med dem - signalsendingen er lige stærk i begge fald.
willy Skrev:that is the problem with this world,people have no real meanings
Jeg tror, at hvis du ser dig lidt omkring, så er det ikke denne verdens unike og alvorligste problem, måske tværtimod er det et udtryk for forskellighed, at nogen følger massen - eller trenden - eller moden - eller en bestemt gruppe (hippi/mod/rocker osv) medens andre ikke gør, og masser af mennesker har masser af mening og udtrykker den, nok mere end på noget andet tidspunkt i historien.
Keep up the good mood Icon_e_biggrin
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#24
Being "anti-trendy" is also a trend !! Icon_e_wink
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#25
pbr Skrev:Being "anti-trendy" is also a trend !! Icon_e_wink
yes - jap - ja
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#26
Hej

Jeg har sjældent læst en artikel så fuld af fejl, der bliver skrevet at Skagen ure er fra 1963, hviket kun er over 30 år forkert, og der bliver også skrevet at Georg Jensens bøjleur blev designet i firserne, det blev designet i 1962, og så er der lige kommentaren omkring IWC Ceramic chronographen, hvor der bliver skrevet at den kan tåle at blive smidt ned på asfalten uden at gå istykker da den er lavet i ceramic, men gør man det kan man risikere at smadre urkassen, og det er nok lidt dyrere end en polering af en stålkasse, så alt i alt en useriøs artikel, især for kendere af gode ure. Icon_e_surprised

MVH Peter
İmage
Svar
#27
Citat:Jeg har sjældent læst en artikel så fuld af fejl
Du har ret, Peter.
Men artiklen er ikke skrevet af Kristian H.
Hilsen John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
#28
Hej Tio Malo

Der står ellers at artiklen er af Kristian Haagen, eller er der et eller andet jeg har misset, for jeg synes heller ikke at han skulle lave en sådan artikel fuld af fejl.

MVH Peter
İmage
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)