07-08-2009, 01:42 PM
jeg har altid ønsket mig et vintage rolex helst en sub red. men aldrig fået taget mig sammen, da jeg ikke ville betale pengene for sådan et gammel ur
Men være gang der et noget oppe med disse gammel skønheder drømmer jeg mig væk igen. Så nu skal det være... mit elsket Deepsea røg til den latterlige pris af 40.000 kr, dog til min storebror ( så jeg kan stadigvæk se den). mit pam0024 ryger også når det kommer hjem fra klarlund.. hvilken pris kan jeg tage for den?? der følger alt med+ 4 OEM remme, og 5 andre remme, det ville blive sat tilsalg her på siden.
konen ser hurtigt at der står penge på kontoen, og er begyndt at bruge dem
Så jeg skal snart handle....
jeg har dog brug for noget hjælp, da jeg ikke gider købe noget gammelt møg. og der er en som sidder og griner af mig bagefter..
Jeg har ca 55.000 kr og der må meget gerne være papir på det.. og det ville være super fedt hvis det var for 1976.. jeg har kigget en del på andre sider.. men er lidt bange for at købe det, da jeg ikke kender så meget til dem og ikke kan se om det er et ok køb..
konen ser hurtigt at der står penge på kontoen, og er begyndt at bruge dem
jeg har dog brug for noget hjælp, da jeg ikke gider købe noget gammelt møg. og der er en som sidder og griner af mig bagefter..
Jeg har ca 55.000 kr og der må meget gerne være papir på det.. og det ville være super fedt hvis det var for 1976.. jeg har kigget en del på andre sider.. men er lidt bange for at købe det, da jeg ikke kender så meget til dem og ikke kan se om det er et ok køb..

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)