Gummilænke til GO
#1
Hejsa

Jeg har lige købt mig et Glasshütte Sport Evolution Panoramadatum, som der sidder på en trieste rem.

Jeg kunne godt tænke mig en lænke til dette ur, og ringede ned til en forhandler i lübeck som fortalte mig at en sådan stod i 12k, hvilket fik mig til at overveje lænken endnu engang. I stedet er jeg begyndt at tænke på at købe en gummirem til uret istedet.

Men inden jeg ringer ned til forhandleren og forhøre mig på en sådan. Vill jeg høre om nogle af jer kender til et site, der sælge orginale ting, men til en anden pris (læs billigere) end hos forhandleren?
Svar
#2
Tillykke med uret.

Synes du skal spare op til lænken, da det jo er sådan en du gerne vil have. For selvom du for gummi på den, vil du stadig tænke på lænken.
Svar
#3
Enig, havde dog tænkt på at istedet for at bruge 12k på en lænke, at jeg så ville købe mig et omega speedmaster når nu jeg har fået sparet de penge op, og så ville jeg jo have mit lænke ur der.
Edit: eller et helt andet ur med lænke, jeg nåede ihvertfald at have besluttet mig for en del andre ure, end det GO som det nu endte med i processen Icon_e_smile Hvilket jeg snildt kunne forestille mig vil ske igen, næste gang jeg skal have ur.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)