Pris på Velcrorem
Er lige kommet tilbage fra ferie med "velcro på Pam111" og må sige at jeg er ovenud tilfreds med velcroremmen.

Den har været med i poolen MANGE gange Icon_e_smile

İmage

Den har været med på stranden FLERE gange Icon_e_biggrin

İmage

Den har været med i Venedig.

İmage

Hvor jeg så denne variation af Speedmasteren, som jeg ikke har set før Icon_question Icon_question Icon_question

İmage

Den har været med til et par "halvfuld" aftenener Icon_e_wink

İmage

OT. Der har før været lidt snak om tatoveringer herinde, så et lille billede fra stranden. Man kan dog ikke se alle sammen Icon_e_wink
Bemærk uret Icon_cool

İmage

Både uret (Pam111) og velcroremmen har leveret varen til UG. Jeg har normalt altid taget et billigere ur med på ferie.
Men jeg har bestemt mig for at bruge mine "bedre" ure mere.............
Så Paneraiét har været med ude at dykke/svømme næsten hver dag i 2 uger.
Svar
Kim T Skrev:Er lige kommet tilbage fra ferie med "velcro på Pam111" og må sige at jeg er ovenud tilfreds med velcroremmen.

Den har været med i poolen MANGE gange Icon_e_smile

Både uret (Pam111) og velcroremmen har leveret varen til UG. Jeg har normalt altid taget et billigere ur med på ferie.
Men jeg har bestemt mig for at bruge mine "bedre" ure mere.............
Så Paneraiét har været med ude at dykke/svømme næsten hver dag i 2 uger.

Fedt at du bruger urene, der er mange der "gemmer" dem og kun bruger billigere ure på rejser ol.
Jeg bruger bestemt også mine ure, selvom jeg naturligvis også passer på dem.
Men for mig er det brugs ure og ikke kun "flotte" ure.....
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
Enig... et ur som dette skal da bare bruges. Jeg lader heller ikke urene blive hjemme fra ferie med mindre turen går til Haiti eller Sao Paolo Icon_e_wink

Ser også ud til at uret nyder turen til "hjemlandet" Icon_e_wink Mht. velcro remmen gik jeg med den et par dage og syntes den var for stiv. Skal dog tilføjes at jeg ikke har det tykkeste håndled og heller ikke syntes om at bære de tykke hjemmestrikkede læderremme...

/Mads
Svar
Har også lige monteret velcro-remmen idag. Har haft den på før, men den er altid røget af igen efter 5 min. Nu vil jeg dog prøve at give den en chance og lade den sidde i en uges tid. Kunne godt forestille mig det hjælper lidt på stivheden i den.
Svar
DonWerner Skrev:Har også lige monteret velcro-remmen idag. Har haft den på før, men den er altid røget af igen efter 5 min. Nu vil jeg dog prøve at give den en chance og lade den sidde i en uges tid. Kunne godt forestille mig det hjælper lidt på stivheden i den.

Det hjælper helt sikkert. Det skader heller ikke at bruge den når man bader. Som tidligere skrevet så er min meget behagelig at bære og efter 14 dage med svømning/dykning er den kun blevet bedre.
Svar
Kim T Skrev:
DonWerner Skrev:Har også lige monteret velcro-remmen idag. Har haft den på før, men den er altid røget af igen efter 5 min. Nu vil jeg dog prøve at give den en chance og lade den sidde i en uges tid. Kunne godt forestille mig det hjælper lidt på stivheden i den.

Det hjælper helt sikkert. Det skader heller ikke at bruge den når man bader. Som tidligere skrevet så er min meget behagelig at bære og efter 14 dage med svømning/dykning er den kun blevet bedre.

Det vil jeg gerne tro. Det er iøvrigt dejligt og hører at man ikke er den eneste der bruger sit Panerai til svømning og dykning. Har selv lige været en uge sydpå hvor min PAM24 sad på armen fra morgen til aften og var med både i poolen og i havet. Ure skal bruges...
Svar
Kim T Skrev:OT. Der har før været lidt snak om tatoveringer herinde, så et lille billede fra stranden. Man kan dog ikke se alle sammen Icon_e_wink
Bemærk uret Icon_cool

İmage

.

Ah ! Kan like dine tattoos ! Icon_e_biggrin
Svar
Faldt lige over denne.
http://cgi.ebay.co.uk/Black-VELCRO-Nylon...3%26ps%3D6
Hvis man skal bruge en ny, ganske vist uorginal.
plus aura plus, telle est la vie.
İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)