Rolex 16613 ny model
Er ny her på siden - vil lige melde mig ind Icon_e_smile
Jeg har inde hos Klarlund bestilt en Rolex 16613 (guld/stål) ny model. Det skulle komme hjem om 4 uger (lige når jeg tager på ferie Icon_e_confused). Glæder mig selvfølgelig som et lille barn!
1) Hvad er forskellene på denne nye (og dyrere) model og den "gamle"? Kosmetisk og teknisk?
2) Jeg er den lykkelige ejer af et Omega Seamaster 300 M Chrono Diver 2594 52 00, som jeg har haft i 2 år og kan selvfølgelig ikke lade være med at sammenligne. Hvad har I af mening? Rolex er dyrere, men afspejler den højere pris også kvaliteten, eller er det også auraen og navnet jeg betaler for?
Hvorom alting er: Rolex'en er guddommelig smuk og så er der vel et eller andet over Rolex som er ubetaleligt og ubeskriveligt.
Nu må jeg vist hellere stoppe, inden følelserne tager overhånd, men er det måske også følelser, der er forskellen Icon_e_wink
glæder mig til at blive bekræftet i at jeg har gjort det rigtige.
Kan I have en god dag - hvis I ikke har lagt andre planer Icon_e_biggrin
Med venlig hilsen
Jesper
Med venlig hilsen
Jesper
"80% af grunden til succes skyldes fremmøde - til tiden - "
Svar
Hej Jesper.
Ref 16613 er ikke den nye model så hvis det er den du har bestilt bliver du skuffet.
Ref 116613 har fået ny keramisk krans, ny kasse og opgraderet lænke. Skive og visere er ændret en smule. Et fedt ur især med sort skive!

Velkommen til.

Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Hej klaus.
Du har ret. Der smuttede lige er 1 tal for mig. Det er 116613LN (g/s med sort skive) jeg har bestilt. Tak for dit svar.
Med venlig hilsen
Jesper
KlausM Skrev:Hej Jesper.
Ref 16613 er ikke den nye model så hvis det er den du har bestilt bliver du skuffet.
Ref 116613 har fået ny keramisk krans, ny kasse og opgraderet lænke. Skive og visere er ændret en smule. Et fedt ur især med sort skive!

Velkommen til.

Mvh
Klaus
Med venlig hilsen
Jesper
"80% af grunden til succes skyldes fremmøde - til tiden - "
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)