Hvordan opbevarer i samlingen?
#1
Jeg går og leder efter en kasse til mine ure i stil med denne, hvor ure på remme kan ligge fladt, og dem på lænke sidde på pude:
İmage
Kender i til et sted hvor jeg kan finde en? Den viste er fra en Thailandsk producent der hedder DD Allwood. Men jeg ville gerne købe den lidt mere lokalt (og lidt billigere hvis det kan gøres).

I må også gerne vise hvordan i opbevarer jeres samling og/eller anbefale andre måder til opbevaring.

Jeg er nemlig ved at være godt træt af at hive urene op af hver sin kasse.

/Peter
Svar
#2
Hhmmm, jeg kan desværre ikke hjælpe. Da jeg er en af de kværulanter, som har hver sit ur, i hver deres kasse Icon_e_wink .

Men jeg kan godt følge dig Icon_exclaim .
Mvh Palle A.K.A Clubman
Svar
#3
I bestik poser. Sådan nogle med en lille lomme til 12 knive/skeer/gafler - som man kan stikke ure i - i stedet for, og rulle sammen så de ikke fylder noget, og ned i bankboxen
Nogle få bliver hjemme til at skifte mellem, og så byttes andre ud med boxen - beskytter urene godt og fylder meget lidt

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#4
Jeg har 3 af disse bokse, men kun ure til den ene..... Icon_e_confused

İmage
İmage
Svar
#5
Som John siger... når de skal i boxen:

İmage

men ellers - hvis de har rem:

İmage
İmage

Hvis de er på lænke eller rem der ikke må ligge under uret:

İmage

Hvis de er med på rejse:

İmage

vh Baun
Svar
#6
Tak for input. Min samling er endnu ikke så omfattende (eller bekostelig) at der er behov for bankboks. Den enkle løsning er jo at gøre som Baun, med to typer kasser. Det ender det sikkert også med. Ellers fin idé med bestikposerne John. Det tip kan jeg forhåbentlig få brug for en dag Icon_e_biggrin
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: