Et par billeder af min Marathon GSAR med lænke
#1
Denne modtog jeg med posten i mandags - og den har hængt på min arm lige siden !! Icon_e_smile

Det er et tungt og kraftigt tool-ur, der bare oser langt væk af soliditet.

Indkøbspris $ 500 for uret og $ 135 for lænken (der er med US Government spænde) + godt 800 Dkr i told og moms.

(For at der ikke skal opstå misforståelser, så er kniven en Böker Applegate Fairbairn Boot knife, der holder sig indenfor våbenlovens bestemmelser !)


İmage

İmage



Og så lige de obligatoriske "wrist shots" (i en lidt mindre opløsning):


İmage

İmage

İmage

İmage

İmage
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#2
Nu havde jeg jo fornøjelsen af at se uret "live" i går. Man får RIGTIGT meget ur for de penge.....
Svar
#3
Jeg kan godt lide lænkens midterled, som tilføjer et flot, macho og elegant spil til hele tool-udtrykket Icon_e_smile
De venligste hilsner, John
Svar
#4
Joepete Skrev:Jeg kan godt lide lænkens midterled, som tilføjer et flot, macho og elegant spil til hele tool-udtrykket Icon_e_smile


Ja, det ser rigtig godt ud, at de midterste led rejser sig lidt op i enderne, så det ser lidt "savtakket" ud - det giver et dejligt "råt" look.

Og det er konstrueret således, at det ikke er gået ud over komforten - "savtakkerne" mærkes overhovedet ikke på den indvendige side Icon_e_wink

Jeg har i øvrigt lige modtaget et par NATO straps til uret med posten i dag - én i armygrøn og en i "Bond-version", men med "ørkenfarvede" striber i stedet for grå. Billeder følger ved lejlighed Icon_e_smile
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#5
Laekkert ur du har fået dig der, men må jeg vaere så fraek og spørge om , hvor du har købt det? Icon_e_smile
Svar
#6
Ja, lækkert ur. Jeg har TSAR udgaven (samme ur men med quartz værk), da jeg skulle bruge et tool ur, jeg altid kunne tage på mandag morgen, uden at det var gået i stå Icon_e_biggrin Jeg så det "live" til en lille ur-kom-sammen og måtte bare eje sådant et ur efterfølgende.

Mvh.
İmage
El Primero...36.000 bph.
I've got Ball's of steel and titanium......
Svar
#7
Blacklamb Skrev:Laekkert ur du har fået dig der, men må jeg vaere så fraek og spørge om , hvor du har købt det? Icon_e_smile


Jeg har købt det af et Canadisk firma, som jeg fandt på Ebay - jeg kan give dig en email adresse på Jeff Shier, som jeg handlede med.

Jeg har ikke noget personligt at gøre med dem og har kun handlet med dem den ene gang, men alt fungerede 100% og jeg fik en kanon god behandling.

Hans mailadresse er yjds snabel-a hotmail.com. Fjern selv teksten og indsæt tegnet.
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#8
pbr Skrev:
Blacklamb Skrev:Laekkert ur du har fået dig der, men må jeg vaere så fraek og spørge om , hvor du har købt det? Icon_e_smile


Jeg har købt det af et Canadisk firma, som jeg fandt på Ebay - jeg kan give dig en email adresse på Jeff Shier, som jeg handlede med.

Jeg har ikke noget personligt at gøre med dem og har kun handlet med dem den ene gang, men alt fungerede 100% og jeg fik en kanon god behandling.

Hans mailadresse er yjds snabel-a hotmail.com. Fjern selv teksten og indsæt tegnet.

Tak! Icon_e_smile
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: