Mini G2G på vestfyn 17. - 18. November
Da week-enden 17.-18. november ikke længere er dedikeret UR12 vil jeg gerne invitere til en mini G2G i mit sommerhus på vestfyn ved Båring.

Temaet er naturligt nok: ”Omega vintage ure”

”Mini” G2G fordi der ikke er plads til så mange.
12 personer er max. (heraf 6 overnattende) Og pladserne bliver besat efter først til mølle princippet.

Dørene åbnes kl. 14 lørdag. Der er kaffe, øl og vand om eftermiddagen og kl. 18-19 stykker bliver der sendt bud efter mad fra Fjeldsted skov kro. Der kan man få en gang aftensmad for 100 – 150 kr alt efter valg. Man betaler selv.

Drikkevarer er på huset.

Der er lukket for tilmelding. Det gik meget hurtigt og blev også overfyldt, men vi har nået den absolutte komfortgrænse for mit sommerhus.

Tilmeldte er:

Per - overnatter
Thomas - overnatter
Kim O. J. - overnatter
Peter H. - overnatter
Claus T.
Kim T.
Lars - overnatter
Jacob K.
Torben (Geodoc)
John Hanover
Simon Hedegaard
Palle Urup
Jan (Camaro)
Jon Nielsen

Vh Baun
Svar
Jeg vil meget gerne deltage, uden overnatning Icon_e_biggrin1

Men desværre ingen Omega vintage ure.....
Svar
Claus Tukjær Skrev:Jeg vil meget gerne deltage, uden overnatning Icon_e_biggrin1

Men desværre ingen Omega vintage ure.....

Alle er velkomne, med eller uden Vintage Omega ure - og andre ure må også gerne medbringes.

vh Baun
Svar
Jeg vil også meget gerne kigge på vintage ure, hvis der er plads.

Sendt via Tapatalk
Svar
Selvfølgelig er der plads Kim. Du skal være velkommen - og du kan da låne min Jedi til dagen - den er lige dig. Du er jo ikke bange for at prøve noget andreledes:

İmage

vh Baun
Svar
Jeg deltager også meget gerne.

Har ingen vintage Omega, så i må nøjes med lidt AP og Rolex.

Jacob
Svar
Jacob K Skrev:Jeg deltager også meget gerne.

Har ingen vintage Omega, så i må nøjes med lidt AP og Rolex.

Jacob

Super Jacob, AP er jo ikke Vintage Omega, men nok værd at kigge lidt på alligevel.

vh baun
Svar
PalleUrup sidder i Odense Zoo ligenu, men vil gerne deltage.....
Svar
Og hvis jeg må lave en tilmelding for Slettegaard, med ret til at fortryde. Jeg er sikker på han gerne vil deltage. Han har vist ofte ærinde i Bogense Icon_e_wink
Svar
Ja så begynder det jo at knibe....

men plan B - vi kan godt være lidt flere om eftermiddagen - Det er mest pladsen til at sidde og spise det kniber med.

Måske nogen alligevel stikker af før aftensmaden kl. 18.30

Det må jeg lige se på

vh baun
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)