Så blev der plads til lidt flere gamle ure i samlingen
#11
hannover_dk Skrev:]Det er en slags beskyttelseslovgivning der skal forhindre dig som mand i at gøre noget vanvittigt ClausT. Du må heller ikke stå på vandski efter Odden Ebeltoft f.eks.
vh

Ved ikke om jeg vil kalde det vanvittigt... Besværligt, ja.....
Svar
#12
Ser godt ud Icon_cool 1680´eren er blevet flot. Men ja næste skridt må være et 1665. Eller et 1655 som alt for få har desværre.

/Mads
Svar
#13
Ser godt ud Danny.

Glæder mig til at se dem "live".
Med venlig hilsen

Christian
Svar
#14
Mads Gjødesen Skrev:Ser godt ud Icon_cool 1680´eren er blevet flot. Men ja næste skridt må være et 1665. Eller et 1655 som alt for få har desværre.

/Mads

ja de koster vel næsten det samme.
Svar
#15
Christian Bentzen Skrev:Ser godt ud Danny.

Glæder mig til at se dem "live".

Det bliver sikkert hyggeligt, der er jo ikke så længe til.
Svar
#16
Det ser sku godt ud Danny.

Glæder mig til at se dem alle live Icon_e_biggrin

Måske og kun måske har jeg også lidt nyt (vintage) med Icon_e_biggrin

Vi ses

Mvh
Thomas
Svar
#17
bartsimp Skrev:Det ser sku godt ud Danny.

Glæder mig til at se dem alle live Icon_e_biggrin

Måske og kun måske har jeg også lidt nyt (vintage) med Icon_e_biggrin

Vi ses

Mvh
Thomas

Jeg håber du kan blive enig med ham.
Svar
#18
Valget mellem 1665 og 1655 er svært. Stod valget mellem de to og standen var identisk, ville jeg nok vælge 1655. Det ur har bare noget over sig som 1665 ikke har. Det er radikalt anderledes end alt andet Rolex hvor 1665 er en af dykkerne. MEN 1665 er nok bare det flotteste Rolex ever så den er svær. Det er lidt klassisk skønhed vs. charme og karisma Icon_e_wink

/Mads
Svar
#19
Mads Gjødesen Skrev:Valget mellem 1665 og 1655 er svært. Stod valget mellem de to og standen var identisk, ville jeg nok vælge 1655. Det ur har bare noget over sig som 1665 ikke har. Det er radikalt anderledes end alt andet Rolex hvor 1665 er en af dykkerne. MEN 1665 er nok bare det flotteste Rolex ever så den er svær. Det er lidt klassisk skønhed vs. charme og karisma Icon_e_wink

/Mads

For at få lidt "forskelligt" ind i samlingen ville en 1655 være det mest anderledes, da en 1665 efter min mening ligner en 5513 med dato. Men du har ret i at 1655 måske ikke er den kønneste Rolex model der findes.
Svar
#20
Nej 1665 er umiddelbart flottere end 1655, men meget lig de andre dykkere 1680 og 5513. Så ser man ud fra en bred sports Rolex samlers øjne er 1655 nok det foretrukne, men set med dykker Rolex øjne er 1665 nok det rigtige. Set med vintage Rolex øjne skal man have alle fire Icon_e_wink

/Mads
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: