Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Givet Likes: 0
Hej Speedy
Så var jeg ikke den eneste der ikke sad ved det bord.
MVH Peter
•
Svar: 2,535
Tråde: 210
Modtaget Likes: 2 i 1 svar
peter Skrev:Hej Speedy
Så var jeg ikke den eneste der ikke sad ved det bord. 
MVH Peter
He he, nej det er du ikke, jeg sad der heller ikke. Men vi er jo heller ikke "ansatte" i firmaet så det er nok grunden
•
Svar: 4
Tråde: 2
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Hejsa
Tak for jeres pæne ord om min lille artikel om tyske ure. Forud gik en rimelig lang researchfase, hvor jeg akkumulerede rå mængder af sædvanligvis fuldstændig useless paratviden, men det er jo godt at høre at andre end min gamle mor finder artiklen læseværdig. Min 10 årige søn og flertallet af min omgangskreds finder det vist max nørdet at bruge sin tid på at skrive om ure...
Anyways, min interesse for ure er på ren hobbybasis. Det tager lidt tid og koster lidt penge - jeg er markant bedre til at købe end til at sælge. Min samling er lidt broget, men indeholder også nogle ganske gode sager fra bl.a. Etoile, Union, GUB og Ulysse Nardin. Næste indkøb bliver nok en Dornblüth og når jeg skal herfra skal det være med en Lange på armen (regner dog med at det varer lidt endnu - sorry Ole Mathiesen).
Jeppe
•
Svar: 2,424
Tråde: 158
Modtaget Likes: 161 i 80 svar
Givet Likes: 28
Hej Jeppe
Rigtig godt at høre fra dig.
- Det hæver jo i nogen grad "mystikken" om personen, der som "lyn fra klar himmel", begår en overordentligt spændende og vel gennemarbejdet artikel.
Pudsigt nok nikker jeg genkendende til din beskrivelse,
"jeg er markant bedre til at købe end til at sælge".
Ved ikke om det er fordi du ikke kan nænne at sælge eller finder salgs situationen akavet.
Selv har jeg solgt ur 3 gange,... første gang, sidste gang og een gang for meget
Ser frem til at høre mere fra dig, og betoner at min velkomst på ingen måde skal opfattes som et pres.
Med venlig hilsen - Geodoc
•