Vurdering af PAM74?
Hvad skal en PAM74 koste hvis den er med boks og papirer og i (næsten) LNIB-stand?

Jeg ved godt at størrelsen (40 mm) gør den mindre eftertragtet end hvis den havde været 44 mm, men størrelsen passer mig fint. Værket og glasbagkassen gør den specielt interessant for mig.

På forhånd tak.
Med venlig hilsen
Tais
Svar
Vil mene de kan findes for 32-35 k. Lækkert ur i øvrigt, men som du selv er inde på har den størrelsen lidt i mod sig i Panerai samlerkredse. På armen har den nu en fin størrelse og værket er bestemt det der trækker det op og gør det spændende Icon_cool

/Mads
[-]
  • Sape
Svar
Hej Mads

Tak for dit svar. Det er rart at vide, for jeg troede egentlig at de i LNIB-stand med B/P lå omkring 35-38k. Jeg må lede videre.

Ja, jeg synes bestemt også at værket gør det spændende. Der er ikke så mange 40 mm Panerai med interessante værker synes jeg – i hvert fald ikke der er til at betale.
Med venlig hilsen
Tais
Svar
Jeg vil sige priserne starter omkring 30 k og skal det være LNIB snakker vi nok min. 35 k. Så kommer an på stand, tilbehør, ect.

Der findes kun ét interessant 40 mm Panerai og det er Zenith Chrono´erne Icon_e_wink Resten er det sædvanlige 7750´ere som er relativ uinteressante, de alle forståeligt nok vil have de tilsvarende 44 mm modeller. Det er nu også kun fordi Chrono´en kun findes i 40 mm, at den lille model er interessant.

/Mads
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)