Seiko Scubamaster SBWC 003
Hej Japan-gutter,

Nu har jeg haft mit Seiko ur i et par år. Jeg fandt en model, som jeg faldt totalt for. Jeg behøver sikkert ikke trætte jer med detaljer, det lader til at I har temmelig meget tjek på sagerne herinde. Men jeg er så glad for uret, at jeg fik lyst til at dele det med nogen, der forstår at værdsætte et Japansk ur. Icon_e_biggrin

Jeg ved godt at billederne måske ikke lige er taget i vanlig stil, men det var en pludselig indskydelse mens jeg i forvejen lå og rodede på gulvet Icon_e_wink

Uret hænger normalt i sin titaniumskæde, men via dette forum fandt jeg Uhrenbandversand og købte den strap det hænger på nu, samt en grå i grå.

Mvh
Tue
Seiko Marinemaster 300
Seiko Scubamaster Stingray
Seiko Black Monster

og lidt blandet Seiko
Svar
Super lækker Scubamaster ! En virkelig sjældenhed at se på vore breddegrader - tak fordi du deler den med os ! Dét ur har SÅ mange fede detaljer. Selv, så er jeg helt vild med monocoque kassen i titanium, GMT funktion og så rokken over tsunamien på bagkassen ... super klasse.

Det ur må under ingen omstændigheder sendes ud af landet, såfremt du engang vil af med det ! Icon_e_wink

Har du flere billeder af uret - gerne på original lænke/rem ? Icon_e_smile
De venligste hilsner, John
Svar
Hej Tue

Det kender jeg godt, det er en dejlig fornemmelse at have noget som man virkeligt er glad for.
Og det er et dejligt ur du har der, det er ikke en model man ser ret ofte.
Det er iøvrigt nogen gode billeder du fik taget der på parketgulvet Icon_e_biggrin .
Mvh

MrSeikoChrono
Svar
Joepete Skrev:Super lækker Scubamaster ! En virkelig sjældenhed at se på vore breddegrader - tak fordi du deler den med os ! Dét ur har SÅ mange fede detaljer. Selv, så er jeg helt vild med monocoque kassen i titanium, GMT funktion og så rokken over tsunamien på bagkassen ... super klasse.

Det ur må under ingen omstændigheder sendes ud af landet, såfremt du engang vil af med det ! Icon_e_wink

Har du flere billeder af uret - gerne på original lænke/rem ? Icon_e_smile

Mange tak for de fine ord. Jeg er selv meget tilfreds med mit lille fund. Fandt det via watchuseek, en svensker havde et han gerne ville af med. Haps, og det har hængt på min arm siden. Icon_e_wink

Hvis du lige giver mig lidt tid (en time og en kop kaffe) så er jeg temmelig sikker på jeg har nogle billeder på original lænke. De skal lige graves ud af den eksterne HD.

Mvh
Tue
Seiko Marinemaster 300
Seiko Black Monster

og lidt blandet Seiko
Svar
MrSeikoChrono Skrev:Hej Tue

Det kender jeg godt, det er en dejlig fornemmelse at have noget som man virkeligt er glad for.
Og det er et dejligt ur du har der, det er ikke en model man ser ret ofte.
Det er iøvrigt nogen gode billeder du fik taget der på parketgulvet Icon_e_biggrin .

Icon_e_biggrin he he en virkelig trættende bøgeparket BTW.

Og tak iøvrigt Icon_e_wink
Seiko Marinemaster 300
Seiko Black Monster

og lidt blandet Seiko
Svar
@ joepete og andre nysgerrige Icon_e_biggrin

Så fandt jeg et par skud fra sidste år. Jeg kan desværre se, at jeg ikke har været god til at få lænken med. Men jeg blev inspireret til en lille photoshoot, så én af dagene, når jeg har tid, laver jeg sikkert nogle nye billeder.

Her er et link http://picasaweb.google.com/paltorp/Ure#

Mvh
Tue
Seiko Marinemaster 300
Seiko Black Monster

og lidt blandet Seiko
Svar
Jeg ser frem til lidt flere billeder af uret på lænken - det fortjener det Icon_e_wink Icon_e_smile
De venligste hilsner, John
Svar
Joepete Skrev:Jeg ser frem til lidt flere billeder af uret på lænken - det fortjener det Icon_e_wink Icon_e_smile

Ja, jeg ved godt at det ikke er de skarpeste billeder Icon_e_biggrin og det er formentlig også pænere på lænken. Icon_e_biggrin Icon_e_wink
Seiko Marinemaster 300
Seiko Black Monster

og lidt blandet Seiko
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)