19-05-2009, 10:41 PM
Ikk helt endnu, men muligvis noget der har med de "svære" drenge af gøre. Måske noget slåskultur.
|
jjs knives
|
|
19-05-2009, 10:41 PM
Ikk helt endnu, men muligvis noget der har med de "svære" drenge af gøre. Måske noget slåskultur.
19-05-2009, 10:50 PM
Mener at der er en bog med den titel ... Lyder som om, du er inde på det idrætspædagogiske område ?
God vind med projektet - når du engang kommer så vidt De venligste hilsner, John
19-05-2009, 11:18 PM
Her er lidt på nettet http://www.slaaskultur.dk/forside.html
Men jo, jeg er meget inde over idræt og bevægelse
20-05-2009, 03:11 AM
Hej
Jens er den absolut bedste knivmager jeg kender, og han er ikke den eneste, da jeg kender en anden knivmager der sætter stor pris på hans arbejde. MVH Peter
20-05-2009, 04:18 PM
[quote="Jacob K"]
<SNIP> Da jeg hentede kniven, var jeg fuld af nye ideer, og Jens sagde. Det var sku da en spændende ide, det må vi se om kan lade sig gøre. Så lur mig om ikke der kommer flere billeder, når ideen bliver ført ud i livet. <SNIP> Får vi billederne at se? Jeg er meget spændt på at se reslutatet. Venligst Stefan Garvig
20-05-2009, 09:33 PM
I skal nok få nogle billeder at se !!!
Men det stål Jens har bestilt er der 3 ugers leveringstid på (fra i dag). Så skal Jens jo også bruge lidt tid til at "bygge" projektet. Men klart der kommer billeder. MVH Jacob
26-05-2009, 09:09 PM
Jeg har lige købt disse to meget lækre knive
Magen til Bennys tror jeg - fra Jens (JJS) ![]() Carbon fiber handles - superlækkert udført og dejligt at holde på - top vægtfordeling ![]() Og er de skarpe? JAAA ![]() vh Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere! Besøg min blog om ure!
26-05-2009, 09:23 PM
Smukke er de i alle fald ! Fantastisk håndværk
Kan man overhovedet tale om "vægt" når materialet er carbon ? De venligste hilsner, John
26-05-2009, 09:29 PM
Joepete Skrev:Smukke er de i alle fald ! Fantastisk håndværkMetallet går naturligvis helevej igennem håndtaget - som bare gør det behageligt at holde på, og er sat ordentlig fast - du kan se den ret tykke kniv (eller ane) den her (har lagt kamera bort) ![]() vh Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere! Besøg min blog om ure!
26-05-2009, 10:19 PM
Hej Hannover
Super lækre knive du har fået der, men håndtaget er IKKE lavet af carbon. Jeg kan ikke huske hvad Jens kalder materialet, men det er ikke carbon, men et eller andet kunstof materiale. Vi må lige have Jens med her !!! Jacob |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|