Winning
Hej

Filmen Winning vises på DR2 på fredag klokken 22.50, så kan vi jo se om Paul Newman bærer et Rolex Daytona. Icon_e_smile

MVH Peter
İmage
Svar
Så skal der vist ses film på fredag kl. 22:50 Icon_e_biggrin
Svar
Så ikke hele filmen men det han bærer i starten mener jeg bestemt ikke er en DAYTONA
Svar
Mon det nu også er en Rolex?
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Ud fra hvad jeg så er jeg også stærkt i tvivl Icon_question
Svar
Hej

I starten af filmen ser man en person med et Daytona på, og det er ikke Paul Newman.

MVH Peter
İmage
Svar
Mon ikke man så kan begrave den myte,ud fra hvad jeg så kan jeg slet ikke forstå at
nogle holder på at Paul Newman bærer et DAYTONA i filmen.
Svar
Newman bærer ikke et Daytona i filmen. Han fik sit første Daytona af sin kone (Joanne Woodward) i 1972. Filmen er fra 1969 så det kan umuligt have været et Daytona.

/Mads
Svar
Citat:så det kan umuligt have været et Daytona

Hvorfor kan det umuligt have været en Daytona? Der er da hverken bevis for eller imod.

Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Ja i og med han fik sit første Daytona i 1972 og filmen er fra 1969 er det jo temmelig umuligt. Tvivler på han blev udstyret med uret fra producentens side. Jeg har tidligere læst at Dowling havde en snak med Newman netop omkring dette emne hvor han fortalte denne historie. Men det garanterer jo naturligvis ikke 100 % for at det er korrekt. Under alle omstændigheder er der ikke tale om et Newman Daytona, da uret i filmen er med sølv/lys skive og ikke den velkendte 2-farvede skive der findes på PN Daytonaen. Men døm selv...

/Mads

İmage

İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)