Svar: 1,174
Tråde: 164
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
hvis nu jeg skulle gå over til en fornuftig bærbar til billedredigering og godt vil gå over til apple, hva er så et godt/value for money bud på en fornuftig fætter? (skal stå der hjemme, så størrelse +/- er ikke et problem)
Måske forkert, men jeg er pænt glad for safari og div. på min iphone og har ladet mig fortælle at billederedigering er bedst på en apple.
Mikael
•
Svar: 170
Tråde: 31
Jeg er lige gaaet over til Mac, og har koebt mig den nye MacBook Pro 17" med 4 GB ram.
Jeg er designer og har derfor ogsaa koebt Adobe Creative Suite 4 Premium edition, som spiller
ganske fint sammen med MacBook'en. Jeg har i hvert fald ikke endnu oplevet noget der taler
imod mit skifte til Mac.
Jeg havde en Dell foer som jeg var virkelig skuffet over. Den gik ofte ned, harddisken doede
efter et par uger, og saa var den bare stor, tung og klodset.
Mac'en har indtil videre ikke haft nogen problemer, og saa er den bare saa meget mere elegant
og laekker. Den er tyndere og vejere betydeligt mindre, og saa har den et batteri der kan koere
i 8 timer foer det skal lades op.
•
Svar: 1,636
Tråde: 46
Modtaget Likes: 21 i 10 svar
Givet Likes: 1
Deres små macbooks er ikke store nok til tung billedearbejde. Deres MacBook pro's er perfekte (du skal bare vælge mellem 2 skærmstørrelser) Hold dig væk fra MacBook Air til dette formål.
Ideelt ville nok være en stationær imac, men skal det være bærbar er MacBook Pro dit eneste valg.
Leg med dem i Fona, Eplehuset eller Humac.
•
Svar: 777
Tråde: 45
Jeg er helt enig med Stinger angående MacBookPro som den rigtige bærbare. Jeg har selv én 15", og den kører vældig godt.
Mikael Lange Skrev:(skal stå der hjemme, så størrelse +/- er ikke et problem)
Hvis den skal stå hjemme, SKAL det så være en bærbar?
Du får jo meget for pengene, hvis du køber f.eks. iMac 24" til ca. 11K. Den kan sagtens lave billedbehandling, og så får du en kæmpe skærm.
Jens-Kristian
•