Rolex Daytona-PXD DS1
#1
Rolex Daytona-PXD DS1
- til dem så gerne vil have lidt andet Icon_smil

LINK

İmage
Best wishes/Mit besten Grüßen/Med venlig hilsen
Torben Rick

Change Management -- Business Improvement
Svar
#2
Meget sjov og fed, men til den pris synes jeg den er uinteressant.
İmage
Svar
#3
Har intet imod disse modificerede modeller, men denne er ikke lige mig.

/Mads
Svar
#4
Citat:Har intet imod disse modificerede modeller, men denne er ikke lige mig.
Hvad er det som legitimerer modificeringen af nye ure contra ombygningen af de ældre - hvor det nemt gør den ældre Rolex "fake" (understreget, "fake" med anførselstegne!!) pga. nogle tilføjede aftermarketsdele (i hvert fald i følge de strammeste purister) ?
Ikke kun for at være polemisk - jeg er oprigtigt nysgerrigt af de svar folk her eventuelt kan ramse op...
Cheerio - John
PS. Selve "Project X Daytonaen" er fedt nok, måske lidt fjollet også... Når vi nu taler om modificering af en designikon er dette projekt næsten som at tage en ny Ferrari og male den med sebrastriber eller mariehønepletter... Icon_mrgreen
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
#5
Jeg har det lidt ligesom når nogen tager en møbel klassiker og pifter den op. Nogen gange fungere det fint og andre gange er det hvor man tænker www= what went wrong og det gælder specielt når prisen er sat latterligt højt.
Svar
#6
Citat:Jeg har det lidt ligesom når nogen tager en møbel klassiker og pifter den op. Nogen gange fungere det fint og andre gange er det hvor man tænker www= what went wrong
LOL-LOL-LOL Icon_e_biggrin
Netop !
J.
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
#7
For mig er det afgørende om der er tale om en discontinued vintage model som er samleværdig, eller om der er tale om et sprit nyt ur henne fra hjørnet. Det spritnye er ok at modificere mens de gl. er vandalisme. Samlerure vs. nye brugsure...

/Mads
Svar
#8
Mads Gjødesen Skrev:For mig er det afgørende om der er tale om en discontinued vintage model som er samleværdig, eller om der er tale om et sprit nyt ur henne fra hjørnet. Det spritnye er ok at modificere mens de gl. er vandalisme. Samlerure vs. nye brugsure...

/Mads
Bund enig, og det gælder som ikke bare Rolex men for mig også andre ure (med en undtagelse af Mariage som bygges af dele der ellers ikke fungerer selvstændigt eller har samlerværdi)
Gælder det mon ikke også møbler og andet godt design - lad de sjældnere eks af gode sager være som de skal være.
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)