Fritstillet, hvad så?
Det er sku da noget skod Claus, jeg håber du finder noget andet hurtigt så du kan få fat i den 14060.

Men når nu det skal være så er det jo ikke det dårligste tidspunkt af året at holde 14 ugers ferie på.

Thomas
Svar
Hav en god ferie, Claus Icon_e_wink

Har du valgt dig et ferieur fra kassen, eller har du et på vej ? Icon_e_smile
De venligste hilsner, John
Svar
Vi tager til Mallorca i uge 25. Det bliver nok 2 ure jeg tager med, Breitling Seawolf til Pool/strand brug, og Seamaster 2254 til alt det andet......

Lige nu skal der ikke købes flere ure.....
Svar
Føler med dig Claus Icon_rolleyes
...Men det virker da til at du har humøret højt - hold fast i det! Icon_e_wink
Svar
Nu viser det sig så, at firmaet går konkurs i morgen, og vi derfor IKKE får løn i morgen..... Icon_e_sad

Hmm.... Hvad for nogle ure skal jeg sælge.....? Icon_evil
Svar
Måske værd at kigge her?
http://www.atp.dk/X5/wps/wcm/connect/ATP...privat/lg/
Svar
ClausT Skrev:Nu viser det sig så, at firmaet går konkurs i morgen, og vi derfor IKKE får løn i morgen..... Icon_e_sad

Hvad med garantifonden - hjælper de ikke?
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
HG Skrev:
ClausT Skrev:Nu viser det sig så, at firmaet går konkurs i morgen, og vi derfor IKKE får løn i morgen..... Icon_e_sad

Hvad med garantifonden - hjælper de ikke?

Jo da.... Om 8 uger..... Der er jo så mange konkurser lige nu...... Det er ca. 90k, som jeg ikke ved hvornår jeg kan forvente at modtage....... Icon_e_sad
Svar
så må du nuppe de der SP penge i juni... og sælge et enkelt ur eller 2. Gad vide hvor hurtigt de kommer til udbetaling?

Urene kan jo trods alt genanskaffes, når du har fundet drønnejobbet!

vh Baun
Svar
Efter kun 21 uger uden løn, er der nu penge på vej. Nu mangler jeg bare et job, så jeg kan få fyldt urboksen op igen.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)