En klassiker >>>>
#1
Ja et godt spørgsmål Icon_e_smile Ikke mit førstevalg, da jeg synes den er lidt anonym, men naturligvis en klassiker som man nok aldrig bliver træt af....

Hans H
vh Hans Henrik
Svar
#2
Aldrig et ur jeg få men helt sikkert en KLASSIKER det diver design er så smukt,
jeg håber en dag at lande en deepsea samme smukke design men i en størrelse
der passer bedre til min arm Icon_cool
Svar
#3
Absolut en klassiker ! Den model, som meget pietiske og puristiske design-nerds har nævnt til den mest harmoniske Rolex nogensinde.
Og så synes jeg det osse...
Cheers - John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
#4
min første automatiske klokke!!!

Velsagtens et stilikon!!

me like!!

MVH

SK
/SK
Svar
#5
Så enkelt kan det jo gøres.

Smukt!
En bevis på, at man ikke hele tiden behøver at ændre, farvelægge og limitere for lave et stilsikkert produkt der stadigt, selv efter mange år er eftertragtet og designmæssigt er en klassiker.
Svar
#6
Klart det flotteste Rolex. Måske jeg skulle købe et igen, og beholde det denne gang.

Flotte billeder, som altid.....
Svar
#7
Denne model var også mit første "rigtige" ur. En super klassiker man ikke går fejl af og det måske mest velkendte ur design af alle. Ok størrelsen er måske ikke helt tidssvarende, hvilket de nye modeller kompencerer for. Jeg er så lidt mere til 5513 modellen end 14060, men det er jo en smagssag om man er til nyt eller gammelt Icon_e_smile Har lige modtaget en gilt gloss skive til mit 5513, så nu kan jeg bringe det tilbage i oprindelig stand, som da det forlod butikken i 1965 Icon_cool Her et tilsvarende 5513. Kun overgået af SD 1665 eller big crown Subs Icon_e_wink

/Mads

İmage
Svar
#8
En top godt fotograferet klassiker - herligt rent udtryk har den
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#9
En klassiker naturligvis, glimrende billeder med en dejlig glød.

Thomas
Svar
#10
SUPER KLASSIKER - og flotte, flotte fotos Icon_cool
De venligste hilsner, John
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: