Svar: 109
Tråde: 37
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Hej Alle sammen
er der ingen nyheder fra Rolex i aar. Nu hvor Basel er ovre plejer der saa vidt jeg husker altid at vaerer et par nyheder men i aar synes doedt. Er det mig der husker forkert eller er der bare intet nyt i aar
Hilsen
Bjoern
ROLEX er for fedt
•
Svar: 304
Tråde: 45
Der kommer 8 nye modeller på datejust 36 mm som er til damer:
http://forums.timezone.com/index.php?t=tree&goto=4398539&rid=0
Nu er jeg spændende at se om hvad der kommer til mænd...
•
Svar: 5,259
Tråde: 72
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Mængden af nyheder er til at overse, og når det ikke drejer sig om sportsmodellerne er der ikke meget "snak" om dem herinde. Personligt mener jeg ikke der er noget at skrive om...
/Mads
•
Svar: 5,077
Tråde: 304
Modtaget Likes: 148 i 90 svar
Givet Likes: 288
G/S Sub'en bør nævnes.
Mvh
Klaus
•
Svar: 304
Tråde: 45
oki et par mere interessante modeller:
Nye Sub TT
Nye Datejust på 41 mm
bemærk den ny grønne marker
Udover det er der flere nye bling bling day og day-date, men tror ikke der er vores kup te
•
Svar: 460
Tråde: 69
Givet Likes: 2
watchfreak2003 Skrev:Ultra konservative Rolex har alligevel formået at hælde 5mm mere på en model der næsten har været uændret i 64 år (Datejust). Store sager når nu det er Rolex.
Den nye 41mm Datejust er tæske lækker IMO, og hvis penge ikke var noget issue nappede jeg også en af de nye DayDate i platin.
Bliver spændende at se hvornår der kommer en 43mm Daytona II.
Men er det ikke det der er så fedt ved Rolex. Ultra konservativ modelpolitik. Ting tager tid at ændre. Der kommer ikke bare en ny udgave (ny farve, nyt layout, nyt metal) hvert år eller en limit ed.
Så en 43 Daytona er sikkert på trapperne om en 10 - 15 år
Regards
Morten
•
Svar: 5,259
Tråde: 72
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Det nye Sub kom sidste år, helgulds version, og at de så kommer med en S/G version i år kan ikke vække min store interesse. Næste år kommer stålversionen i samme look, så nyhedsværdien i den lancering er allerede old news.
Bare en kommende ny Daytona IKKE er inspireret af Yachtmaster II, har jeg ikke noget imod et par mm mere. Men helst ikke over 42 mm, som er min favorit størrelse
/Mads
•
Svar: 955
Tråde: 58