ROLEX IN DUBAI - hvor kan man faa god rabat !
Den service en ADér skal yde, på ure de ikke selv har solgt,
er en formidling til mærkets service afd.
DVS. taler vi et Rolex , er det en forsendelse til Geneve,
hvor uret vil blive serviceret .
Forsendelse er for egen regning !
Selvsagt er det, har vi selv solgt uret vil vi også selv servicere det.
Derfor kalder Rolex deres forhandlere på kursus, så service kan
udføres lokalt og hurtigt.
Dette kunne jo være medvirkende til at handle lokalt ! Icon_e_biggrin
Svar
Steffen Mortensen Skrev:Den service en ADér skal yde, på ure de ikke selv har solgt,

De to foregående indlæg i tråden er imho dybt interessante, idet de ”legemeliggør” problematikken ”hvis du ikke har handlet hos mig (DK) – så får du en service der svarer dertil!”. Som kunde er jeg naturligvis på ”Mads’ side”, men forstår da fuldt ud Steffens holdning!!

Min pointe er blot at JEG ikke køber mit næste ur i en forretning, der ”vender ryggen til mig” når bonen ikke er fra DK, og det gider du jo ”ligesom” heller ikke – eller hvad Steffen?

Icon_smil Sogge
Svar
Steffen Mortensen Skrev:Den service en ADér skal yde, på ure de ikke selv har solgt,

Mit LV fik service under garantien. Uret er købt i Tyskland - jeg bor i Luxembourg. Uret blev indleveret til AD her i Lux. Sendt til Rolex Belgien. Retur efter en måned. Udgift for mig 0 euro. Så deeet....!
Er den med portoen en dansk gradbøjning eller er det noget der gælder andre steder end i DK?

For ellers
Så der skal egentlig stå - international garanti - eksklusiv porto til Geneve.
Svar
Citat:Den service en ADér skal yde, på ure de ikke selv har solgt,
Dette kunne jo være medvirkende til at handle lokalt !

Nu tror jeg alligevel at det, at man yder den nødvendige service her & nu for købere af ure i prisklasse begyndende fra 30K - uanset hvor uret er købt fra vil sikkert komme rigeligt retur når vedrørende køber sit næste ur...
At plante good karma i en købedygtigt segment må være en fantastisk forretning. Det har Klarlund fundet ud af forlængst (måske var det kun tak være Ole Bistrup??) og rigtigt nok, mange af forumets mere merkantile brugere servicerer deres salg- og samlerure der. (Og - hvor meget er der rene garantireparationer med en ny Rolex indenfor de 2 år... not that many !)
Så vidt jeg fortolker skriften på væggen korrekt i disse nethandeltider, er det netop service, de lokal handlende konkurrerer med - og vinder - når købere føler sig tilfredse...
Just my 2cts...
John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
God service bliver vigtigere og vigtigere for at fastholde og skaffe nye kunder.

Klarlund har altid givet mig god service, hvad enten jeg er kommet med et ur, der er købt dér eller et andet sted! Det gør da netop at jeg altid går til dem først.

/Crook
Svar
Min ex's Rolex, som blev købt medens vi boede i USA skulle have service indenfor garantien (det gik i stå, selvom det sad på armen 16-18 timer i døgnet), og det gjorde Klarlund uden beregning og på nogle dage og helt uden at stille spørgsmål.

Og de fik selvfølgelig et stort tak for den gode service! Og har præcis som crook skriver så også sikret sig, at det er der jeg kommer, når der er et service med betaling.

/Bjørn.
Svar
Steffen fortæller at AD´en kun er forpligtet for at formidle Rolex HQ´s adresse i Geneve hvis uret er købt andet sted fra.
Jeg vil dog sige at jeg har fået min Seadweller (købt i Tyskland) garantijusteret UB her i Herning.
Sådant skal det være !! Icon_e_biggrin
Cheers - John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)