Ja, det var da heldigt, John.
Med skattepenge retur plus SP, får jeg heldigvis også ca. 20k retur.... Som så delvist er brugt til et Sinn ur.....
•
jacob jensen
Unregistered
Har man ikke sat mere til pga af krisen i papir penge eller andet end man spiser
is for på en varm sommer skal man vist bare være glad.
Kender folk som vil have sat over 500.000 kr til hvis de realiseret deres papir/pension
i dag det er trods alt noget der ligner noget.
Mit tab i dag er INTET i forhold til deres.
Men det er altså kun hvis man SKAL realiserer i dag at tabet er vigtig og vil gøre ondt,
personlig går jeg første på pension om 30-40 år mon ikke tingene har rettede sig ind inden da så ens investering har været rimelig god alligevel..........jeg tror det.
•
Svar: 472
Tråde: 16
Modtaget Likes: 3 i 1 svar
Givet Likes: 4
Ja, så fik jeg også taget mig sammen, til at kontrollere SPén. Den gik fra 25k i ´07, til 19k i ´08, dertil kommer jo yderligere tab i ´09 øv øv

. Når skatten er betalt, bliver det vel til ca. 11k. Om det lige er dem, som bliver brugt til et nyt(brugt) ur, el. min San Francisco/Las Vegas tur, ved jeg ikke, men begge dele står på programmet!

.
Mvh Clubman
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Givet Likes: 0
Hej
Vi glemte at investere min kones SP opsparing, så gad vide hvad den er værd idag.
MVH Peter
•
Svar: 225
Tråde: 8
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Jeg har endelig fået checket saldoen ultimo 08. Den er ca 8500. Primo 08 var den 11500, så det er ca. 4000 der er smidt væk på et år. Hvor meget der står der i dag skal jeg ikke kunne sige, men det er jo nok ikke noget der får mig til at føle mig rig
Just because you're paranoid
Don’t mean they're not after you
•
Svar: 4,456
Tråde: 283
Modtaget Likes: 3,254 i 1,131 svar
Givet Likes: 2,350
Citat:Din SP-saldo er ca. 21.321 kr.
Beløbet viser, hvor meget du havde på din SP-saldo i går.
Tilsyneladende er det min saldo korrigeret for tab indtil i går, hvis man skal tro ATP´s hjemmeside !
Ikke helt så skidt enda ............... nok til, at man kan kigge lidt omkring efter et spændende (formentlig brugt) ur !! Meget fristende, meeeen, nu skal forslaget jo lige vedtages først !!
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
•
hmm ja, min konto er også korrigeret "i går" til 18.371,- før skat

, der var jo engang +25k

. Jeg skulle da bare have haft pengene i 2004 og købt et ur, "investeringen" havde nok været lige så god

.
Mvh Clubman
•
Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
Citat:Din SP-saldo er ca. 36.077 kr.
Beløbet viser, hvor meget du havde på din SP-saldo i går.
Det kan vel så give 20 K udbetalt - for dem kan jeg sætte 50K på Ratepensionen...
og købe ure for nogen andre penge!
vh Baun
•
Ja, så kom brevet fra ATP.
Det er nu skrevet under og sendt afsted
Pengene skulle være der om ca. 3 uger
Mvh Clubman
•
Svar: 6,129
Tråde: 559
Modtaget Likes: 151 i 91 svar
Givet Likes: 29
Hvad står øverst på ønskelisten, Palle ?
De venligste hilsner, John
•