17-03-2009, 09:32 AM
|
Sumo på forskellige remme
|
|
17-03-2009, 09:41 AM
Fedt!
Sort er min favorit! ...eller...grå...eller grøn...nej sort...grå! DE ER FEDE ALLE SAMMEN
17-03-2009, 09:50 AM
Flotte fotos, Thomas
Kan supplere med Sumo på Bond rem ![]() Godt nok ikke en rem, men originalen skal da liiiige med ...
De venligste hilsner, John
17-03-2009, 10:13 AM
Hej Seamus
Fede billeder... Jeg synes at det ser klart bedst ud med den sorte Nato. Uden at skulle "stjæle" din tråd, kan du så ikke give et råd ang. hvor det er bedst at købe Nato remme. Jeg skal bruge en i sort 20mm. Jeg kan se at der er mange forskellige typer på nettet og jeg har ingen erfaringer med disse remme. På forhånd tak. Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
17-03-2009, 01:50 PM
HOV
Her tror jeg lige jeg må springe ind... På http://www.timefactors.com - som er i England - sælger han Rhino straps. De fås både som Zulu(2 ringe) og NATO(4 ringe)... En flad 100krone for "toppen af poppen" når det drejer sig om NATO remme... Efter hvad jeg har læst! Har selv bestilt en sort 22mm PVD-model til mit Seiko SKX007 Mod for et par dage siden. valgte modellen med 2 ringe for ikke at hæve uret unødvendigt meget over håndleddet, da jeg ikke regner med at tage uret med på ret mange overlevelsesture i vildmarken.... -Morten mortenb85 [vokal-i-cirkel] gmail.com
17-03-2009, 03:39 PM
Kim T Skrev:Hej Seamus Tak. Som Morten B skriver så er Timefactors remmene rigtigt gode og prisen er god især med med det lave pund. Sort, Grå og Grøn nato er fra Timefactors og med glasblæst hardware, den mørkegrønne er en lidt mere oldschool nato rem i mere dæmpet farve hvilket jeg rigtigt godt kan lide, dog har den blankpoleret hardware som jeg dog selv har børstet, den har jeg købe af en flink gut fra Sverige, send mig en PB hvis du vil i kontakt med ham. Thomas
17-03-2009, 05:45 PM
Så er der bestilt lidt blandet fra TimeFactors
Tak for svaret og fortsat god dag. Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
18-05-2010, 03:50 PM
Jeg er stadig ny her på siden, og derfor er jeg igang med at sidde og kigge tidligere indlæg igennem - så vi kan undgå alt for mange gentagelser!
Jeg har dog et spørgsmål! Det virker på mig som om langt de fleste af jer ynder at udstyre jeres ure med en rem, fremfor den originale lænke? Hvordan kan det være? Personligt foretrækker jeg i 9 ud af 10 tilfælde lænken - og især til et ur som Sumo'en
18-05-2010, 05:23 PM
Hvis du kan lide Sumo´ens design, så er det den absolut bedste value for money diver derude - OVERHOVEDET
Jeg satte en Nato rem på for sjov, men lænken er absolut fin til uret - omend det, hvis man tager de meget kritiske briller på, er her Seiko har sparet lidt. Men for 3800 kr. helt ny fra Japan inkl. told/moms, der gror træerne jo heller ikke ind i himlen ... Jeg havde i øvrigt min Blue Sumo på en blå Nato et stykke tid
De venligste hilsner, John
19-05-2010, 04:07 AM
Hej
Jeg har selv en orange Sumo, hvorpå jeg har monteret en Marinemaster rem. MVH Peter |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|
Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)