03-09-2012, 02:22 PM
Hej
Jeg skrev herind den anden dag ang. brugtpriser på nogle af basismodellerne, og fik et rigtigt godt svar fra Claus.
Her i løbet af weekenden blev jeg dog enig med mig selv om, at jeg ville fremskynde købet ved at købe et nyt ur. Turen gik derfor ind til Klarlung i dag med store forventninger til få at stillet købelysten.
Jeg fik fin og venlig betjening, men måtte gå derfra med uden nyt ur på armen
De havde ikke nogen af de ønskede modeller hjemme, hverken 000, 005, 111, 112, 176 eller 177, jeg fik dog mulighed på at skrive mig på ventelisten, der kunne i værste fald gå op mod et lille halvt år inden jeg kunne få mig et ur.
Er der nogen der har erfaring med tilgænglighed eller ventetid hos de større AD'er f.eks i Tyskland eller Schweiz?
Mvh
Jacob
Jeg skrev herind den anden dag ang. brugtpriser på nogle af basismodellerne, og fik et rigtigt godt svar fra Claus.
Her i løbet af weekenden blev jeg dog enig med mig selv om, at jeg ville fremskynde købet ved at købe et nyt ur. Turen gik derfor ind til Klarlung i dag med store forventninger til få at stillet købelysten.
Jeg fik fin og venlig betjening, men måtte gå derfra med uden nyt ur på armen
Er der nogen der har erfaring med tilgænglighed eller ventetid hos de større AD'er f.eks i Tyskland eller Schweiz?
Mvh
Jacob

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)