Nye Tundåser fra Seiko
Så er de nye Tuna cans blevet annonceret på nettet

Den nye Darth Tuna med MarineMaster auto 8L35 værk er specielt lækker, men desværre ret dyr også.

İmage

mere info her
Svar
Ja, jeg har også set Chinos blog - desværre, så blev vore bange anelser indfriet: Dyrere modeller end de som de afløser Icon_e_confusedSuper fede, det er de dog Icon_cool
De venligste hilsner, John
Svar
Hej Joepete

De billeder bliver jeg kun fattigere af, for hvordan skal man leve uden en Tuna Can, med automatik værk, jeg har altid været vild med de modeller, og har også haft en, men solgte den på grund af quartz værket, og nu med deres bedste automatik værk, så bliver man vel nødt til at eje et sådant ur på et tidspunkt. Icon_e_smile

MVH Peter
İmage
Svar
Ja, du har helt ret, Peter: Jeg elsker selv den shroudede Tundåse, og med et automatisk værk isat, så er det jo perfekt ... desværre, så er prisen ikke inden for min rækkevidde ... Icon_e_sad

Jeg synes nu stadig ikke at 7C46 værket får held den credit den fortjener: Det ER altså et kvalitetsværk, også selvom det er et quartz af slagsen Icon_e_confused Icon_e_wink Nå jo, og så er det jo faktisk "handmade in Japan" Icon_e_smile
Svar
Nogen der ved om den gamle MarineMaster så udgår....? Icon_e_sad Er ved at forsøge at vriste et fra en gut i US, men der er knuder i penge, forsendelse mm. Icon_e_sad
"It's better to have a need-not, than to need a have-not" Icon_cool

IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings

Svar
Jeg har ikke - på rygtebørsen - hørt noget om et planlagt stop af produktionen af MarineMasteren ...
Svar
Øv øv, de priser er jo ca. ”dobbelt op”, i forhold til det, jeg gav for mit gamle ”darth tuna” Icon_e_sad . Men alligevel lidt lækkert med automatik Icon_cool .

Mvh Clubman
Svar
Hvilket prisleje ligger 'Tundåsen' med quartz i fra ny?
Svar
Prisen for stålversionen SBBN007 (som nu er udgået) er ca. $500 + told moms osv.

Prisen for den sorte Darth keramik/Titanium version SBBN011 er ca. $ 1300-1500 igen + told moms.

Kunne godt selv tænke mig en Darth, men det bliver foreløbigt til en stålversion.

Thomas
Svar
Damn. Man kan få et Oris TT1 inkl. told/moms for noget mindre...
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)